Wij hebben een gezellige ***camping aan een groot meer in Frankrijk met een restaurant, bar en een leuk terras aan het water. Voor het seizoen 2008 zoeken we nog een (leerling)kok. Onze kaart is niet gecompliceerd maar je kunt hier veel leren omdat je veel vrijheid krijgt en eigen initiatief erg op prijs wordt gesteld (bijvoorbeeld het samenstellen van een menu du jour, speciale thema-avonden etc.).
Natuurlijk zorgen wij voor kost en inwoning, reiskostenvergoeding, een ruime vergoeding en bij goed functioneren een leuke bonus na afloop. Wat ons betreft ben je welkom van mei t/m augustus maar een andere periode is in overleg ook mogelijk.
Interesse? Neem dan contact op voor alle overige informatie!
Leuke zomerbaan voor (leerling) kok in Frankrijk!
Ik zou dit zeker wel zien zitten. Ik ben momenteel 17 jaar en in de vakantie ben ik al 18 jaar. Ik woon in Ieper in België. Ik zou het wel zien zitten om enkele weken in de grote vakantie op de camping te werken in Frankrijk. Mijn talen zijn zeer goed volgens mij (Frans, Engels en klein beetje Duits).
Maar ik volg wel geen hotelschool en heb enkel nog maar ervaring in het koken in de keuken thuis. Koken is wel al altijd een passie geweest van mij, maar echte ervaring heb ik dus nog niet.
Groetjes, Kenneth
* Misschien kunnen we verder spreken op mijn email adres mocht je toch geïnteresseerd zijn: kennethdieryck@hotmail.com
Maar ik volg wel geen hotelschool en heb enkel nog maar ervaring in het koken in de keuken thuis. Koken is wel al altijd een passie geweest van mij, maar echte ervaring heb ik dus nog niet.
Groetjes, Kenneth
* Misschien kunnen we verder spreken op mijn email adres mocht je toch geïnteresseerd zijn: kennethdieryck@hotmail.com