Chocolade spuiten

Heb je iets gezien, te vertellen of vragen? Dat kan en mag hier.
Plaats reactie
Poethje

Chocolade spuiten

Bericht door Poethje »

Heey,

Weet iemand van jullie waar ik een spuit kan vinden om chocolade en andere dingen mee te spuiten?
Ik bedoel dus niet een kidde/siphon maar een plantenspuit ofzoiets.
Je kan er onder druk chocolade mee spuiten.
Ze noemen het ook wel een chocolade-pistool.
Ik heb het nodig om bruidstaarten mee te bespuiten.
ik hoop dat iemand me kan helpen.

Groet Poethje
Het leven is net een doos bonbons,
je weet nooit wat erin zit....
waal

Bericht door waal »

air brush en dan wel cocao boter bij de choco doen
ralph geerts

Bericht door ralph geerts »

ispc verkoopt die dingen doe het zelf met eentje op stroom die ze voor auto's spuiten gebruiken.
m_crijns

Bericht door m_crijns »

hey allemaal

de echte choclade spuiten van wagner zijn te koop bij chocolate world in antwerpen.

maar je kunt ook een gewone verfspuit hiervoor gebruiken alleen moet je opletten dat het spuit deel waar de chocolade doorgaat gesmeerd is met industrievet

ook een tip om de spuit goed schoon te houden is na het spuiten even doorspuiten met warme zonnebloem olie
Charl
Contacteer:

Bericht door Charl »

Verfspuiten van Wagner zijn bij allerlei bedrijven te verkrijgen, niet alleen bij de voor de hand liggende verfspeciaalzaken maar ook bij de groothandel zijn ze volop verkrijgbaar!

sowieso leuk dat ik de naam "chocolateworld" zie, zijn maar weinig mensen die van het bestaan afweten, het is voor de ware patisseriefreak een hemel op aarde om hier even rond te snuffelen! :D
Ik ga er dan ook zelf regelmatig naar toe (en dan meteen Antwerpen in, schandalig lekker eten en drinken bij "Del Rey" (de beste patisserie anex tearoom van de benelux!!!))

Charl!
Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo »

goeie tip.

Ik ga altijd eten bij Docks... neem daar nooit dessert...
dus volgende x ff kijken
waar zit die chocolate world?
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
Charl
Contacteer:

Bericht door Charl »

chocolateworld is dan ook typisch zo'n zaak die je moet weten te zitten anders vind je 'm nooit!
Één manier is bij afslag Hoboken op de ring Antwerpen richting de koksschool PIVA te rijden en aldaar je auto te parkeren, chocolateworld zit in een zijstraat aan de paralelweg van deze parkeerplaats, gratis parkeren is erg handig, want de tram is nabij deze parkeerplaats en voor een euro zit je met de tram binnen een kwartier in het centrum van Antwerpen!
Maar wat wij altijd doen; per trein naar Antwerpen (want de ring Antwerpen is het laatste jaar een regelrechte ramp! i.v.m. werk aan de weg) Als je het station uitstapt zit in de tweede zijstraat van links (appelmansstraat) onze favoriete patisserie "Del Rey"http://www.delrey.be/setdelrey.html Als je de Keyserlei oploopt totaan de Teniersplaats neem je aldaar de tram naar "zuidstation" waar je uitstapt voor de PIVA, daar is het een zijstraat van (lange Elzenstraat[/url]http://www.chocolateworld.be/[url] [i]Een hoop informatie, maar al lijkt ... nk: [/i] [/url]
Plaats reactie