chef peter schreef:Aangezien ik geen frietboer ben, heb ik er niets te zoeken.
waarom snap ik die niet?
Als je de beurs binnenkomt ruik je de bitterballen al, of liever het vet wat de avond ervoor tijdens de borrel van standhouders te veel geleden heeft.
Ook het gehalte grijpgrage huisvrouwen met te dikke dochters op zoek naar een gratis balletje of glaasje lauw bier is erg hoog.
Vrerder staan er natuurlijk erg leuke producten, zoals de meisjes bij de redbull stand, of collega's die mee doen aan een kook wedstrijd.
kan helaas niet heen dit jaar, vorig jaar ook wel dat soort mensen gezien maar loop tog met een grote boog om die stands heen, veel gekeken bij de pattiserie en stefan van sprang met ze moleculaire gastronimie voorbeeldjes, verder netwerken. dus dan heb je tog niets te maken met dikke huisvrouwen;)
vind de horecava zelf niet heel erg boeiend,maar de wijnbeurs daar integen is wel erg leuk,lekker,leerzaam.
heb je daar geen kaarten dan voor chef peter?
Heb nog 1 kaartje voor de Horecava over voor de liefhebber.
Afgezien van de graaiende Tokkies (herkenbaar aan de witte Kolibrie-tas) en de gladde standhouders was de Rational stand wel interessant. Ook de wijn beurs was weer fijn
Veel plezier.
Koken is de mooiste passie die er is....daarna toch wel vrouwen ja.
Marielle schreef:vind de horecava zelf niet heel erg boeiend,maar de wijnbeurs daar integen is wel erg leuk,lekker,leerzaam.
heb je daar geen kaarten dan voor chef peter?
eeeh, neen, ben wel gek op wijn, lekkere wijn dan....