nieuwe baan

Heb je iets gezien, te vertellen of vragen? Dat kan en mag hier.
Plaats reactie
Marielle
Contacteer:

nieuwe baan

Bericht door Marielle »

s6 iedereen die vandaag ergens anders gaat beginnen!!

ben benieuwd naar de nieuwe verhalen/ervaringen. :D
Kendie

Bericht door Kendie »

Beginnen jullie in Nederland altijd op 1 september ergens anders misschien???
sjaak

Bericht door sjaak »

De Leerlingen werken met een contract van een jaar en worden gestimuleerd om ieder jaar in een ander bedrijf te werken.
om het overzichtelijk te houden lopen alle leerling contracten van 1 sept tm 31 aug.
maar dit houdt dus ook in dat leerlingen die afgelopen jaar geslaagd zijn en niet blijven hangen in hun leerbedrijf vanaf vandaag ergens anders kunnen beginnen.
en aangezien contracten toch vaak een jaar duuren zijn er dus ook veel mensen die na 1,2 of 3 jaar in spetember weer eens een nieuwe uitdaging aan gaan.

ook namens mij iedereen veel plezier op de nieuwe werkplek
reinert

Bericht door reinert »

nouw ik ben vandaag dus begonnen bij eetcafe time-out in groningen :) het is heel anders dan ik de afgelopen tijd heb gedaan. het was vandaag voornamelijk een beetje leren en kijken hoe de keuken draait daarzo. maar het is te doen. ik stond vandaag aan de koude kant om alles langzaam te leren. maar het was een leuke eerste dag. morgen weer aan de bak
tja........
Capo

Bericht door Capo »

Succes allen die idd gisteren zijn begonnen... Maak er een leerzaam jaar van....
bas

Bericht door bas »

ja mensen succes allemaal bij jullie nieuwe bedrijven, maak er een mooi en leerzaam jaar van
Plaats reactie