Gefrituurde muis in zak chips

Heb je iets gezien, te vertellen of vragen? Dat kan en mag hier.
Plaats reactie
Webmaster
Contacteer:

Gefrituurde muis in zak chips

Bericht door Webmaster »

Afbeelding

Een Amerikaanse consument beweert dat hij een gefrituurde muis in een zak chips heeft aangetroffen.

'Maar goed dat ik het zag', aldus Jack Hines (66), de consument in kwestie. 'Ik had hem al half in mijn mond toen ik de vacht voelde. Ik haalde hem uit mijn mond en gooide hem zo over mijn schouder', aldus de lakonieke zestiger.

De producent, PepsiCo-dochter Frito-Lay, heeft de zaak in onderzoek. Volgens een woordvoerder is de man is de kans nihil dat de muis tijdens het productieproces in de zak terecht is gekomen.

http://www.pepsico.com/

Bron: EVMI
Kokforum.nl : de website voor koks
reinert

Bericht door reinert »

ach een stukkie vlees erbij :lol: :lol:
tja........
Webmaster
Contacteer:

Chips-muis niet schuld Frito-Lay

Bericht door Webmaster »

De muis die en Amerikaanse consument aantrof in een zak chips van Frito-Lay is er niet tijdens de productie ingekomen.

De muis is levend in de zak terechtgekomen. Dat blijkt uit onderzoek van een onafhankelijk veterinair patholoog, aldus PepsiCo-dochter Frito-Lay. De patholoog trof ook keutels aan in de zak, wat eveneens bewijst dat de muis nog leefde.

Woordvoerster Aurora Gonzalez zegt in Amerikaanse kranten dat gebleken is dat de zak chips al twee weken geopend was voordat de muis werd gevonden. Bovendien werden muizen in de woning aangetroffen.

De consument die de muis in de zak vond, meende dat de muis gefrituurd was en dus in de fabriek in de zak terecht moet zijn gekomen.

Bron: EVMI
Kokforum.nl : de website voor koks
LWK

Bericht door LWK »

Ben je dus weer mooi klaar mee!
Als producent doe je je best, krijg je dit gezeik!
Waanzin.
Plaats reactie