Cook & Chemist komen naar… Amsterdam kookboekhandel
Cook & Chemist komen naar… Amsterdam kookboekhandel
Cook & Chemist komen naar… De Kookboekhandel!
Woensdag 4 juli van 16.30 uur tot 18.00 uur
Zij komen vooral om vragen te beantwoorden, dus heeft u een vraag, kom die dan stellen. En anders kunt u ook gewoon lekker luisteren en meepraten.
Mail de vragen die u heeft zoveel mogelijk van te voren door aan:
info@kookboekhandel.com
of
info@cookandchemist.com
Woensdag 4 juli van 16.30 uur tot 18.00 uur
Zij komen vooral om vragen te beantwoorden, dus heeft u een vraag, kom die dan stellen. En anders kunt u ook gewoon lekker luisteren en meepraten.
Mail de vragen die u heeft zoveel mogelijk van te voren door aan:
info@kookboekhandel.com
of
info@cookandchemist.com
Kokforum.nl : de website voor koks
-
ijsbeertje
-
ijsbeertje
-
ralph geerts
-
ijsbeertje
Ik heb het boek gelezen maar valt me wat tegen, zijn wel wat interessante weetjes bij maar na het lezen van Harold McGee zijn boek is dit geen aanvullingen.
Het boek valt vaak in herhaling en op het einde van het hoofdstuk weer een samenvatting.
Eigenlijk staat er niet zoveel in het boek. Ik zou het niet aanraden om te kopen,...., misschien als je Harold McGee niet gelezen hebt?
Het is ook wat kinderlijk geschreven. Ze noemen enzymen eiwitscharen,...., leg gewoon uit wat een enzym is en noem het dan ook zo.
Het boek valt vaak in herhaling en op het einde van het hoofdstuk weer een samenvatting.
Eigenlijk staat er niet zoveel in het boek. Ik zou het niet aanraden om te kopen,...., misschien als je Harold McGee niet gelezen hebt?
Het is ook wat kinderlijk geschreven. Ze noemen enzymen eiwitscharen,...., leg gewoon uit wat een enzym is en noem het dan ook zo.
"Emancipatie: hij is lekker in bed maar koken kan hij niet."
Kees van Kooten
Kees van Kooten
-
ralph geerts
ewitscharen geeft wel een oed beeld wat enzymen doen ze verknippen de eiwit strengen dus vind dat wel duidelijkshein schreef:Ik heb het boek gelezen maar valt me wat tegen, zijn wel wat interessante weetjes bij maar na het lezen van Harold McGee zijn boek is dit geen aanvullingen.