Ik moet eerlij kzeggen eugen pauli. de orginale is diverse malen vertaald in mij tijd toen ik examen moest doen en een aant recepten klopte gewoon niet. en moet wel iets bekennen ik heb hem in de openhaard gegooied naar mijn examen ik had een Leerkracht die kende de eugen pauli helemaal uit zijn hoofd bijna qua pagina's zijn naam was Dhr. Lamein
hee.
Zou ik er echt wat aan hebben , een eugen pauli?
Nu met dat monoculaire gastronomie, want dat krijg in namelijk al als vak op school.
groetjes gijs
het zal je niet helpen met met de monoculaire gastronomie wel met het begrijpen van de basis technieken, warenkennis, matriaal kennis, stukje keuken managment
Ben trouwens heel benieuwd naar monoculaire gastronomie heb hier nog nooit van gehoord.
de pauli was een leuk boekje maar ook wat uit de oude doos en met heel veel fouten er in
en als je aan het beging staat van je loopbaan zal je er wel wat aan hebben als basis
maar er zijn veel veel betere boeken en ik las dat er ook een was die hem in de openhaard had gegooit hahahah ik denk dat je niet de enige bent
ik heb hem ook wel eens door de keuken gegooit maar dan naar een leerling want wat daar in stond was heilig voor hem
jaren later kwam hij eens langs en zij het klopte het is een ...... boek