Klacht over gerecht
Klacht over gerecht
Vindt u dat een gerecht van de rekening moet worden gehaald als u er een klacht over heeft geuit?
Kokforum.nl : de website voor koks
-
ijsbeertje
- Berichten: 66
- Lid geworden op: 23 mei 2007, 19:09
- Locatie: Rotterdam
in de kwestie van "het is mijn smaak niet" moet ik er gewoon voor betalen.. ook al vind ik het echt niet lekker
maar als het vlees "door en door gaar is wat rood moet zijn, of verbrand of iets dergelijks" en je er echt niet van wil eten.. dan vind ik wel dat het van de rekening moet worden gehaald, maar zal er zelf nooit om vragen.. dat moet het restaurant beslissen.
Als ze een goede relatie met gasten willen houden zullen ze het dus verwijderen van de rekening in mijn ogen.. (in het laatste geval.)
maar als het vlees "door en door gaar is wat rood moet zijn, of verbrand of iets dergelijks" en je er echt niet van wil eten.. dan vind ik wel dat het van de rekening moet worden gehaald, maar zal er zelf nooit om vragen.. dat moet het restaurant beslissen.
Als ze een goede relatie met gasten willen houden zullen ze het dus verwijderen van de rekening in mijn ogen.. (in het laatste geval.)
Als er nadat de klacht is geuit er een goede oplossing / alternatief is geboden lijkt het me niet en ik kan me niet voorstellen dat er niet eerst in die richting gezocht moet worden.
Gasten die klagen terwijl het bord leeg is een bakje koffie aanbieden hier kan je gewoon niks mee.
Of zoals oscar zegt iets besteld hebben maar het persoonlijk niet lekker vinden altijd een alternatief aanbieden.
Van de rekening halen doe je alleen als de gast echt terecht een klacht heeft en er geen alternatieven zijn om die gast toch gelukkig de deur uit te laten gaan.
Want voor die paar € minder blijft het voor beiden partijen geen leuk bezoek
Gasten die klagen terwijl het bord leeg is een bakje koffie aanbieden hier kan je gewoon niks mee.
Of zoals oscar zegt iets besteld hebben maar het persoonlijk niet lekker vinden altijd een alternatief aanbieden.
Van de rekening halen doe je alleen als de gast echt terecht een klacht heeft en er geen alternatieven zijn om die gast toch gelukkig de deur uit te laten gaan.
Want voor die paar € minder blijft het voor beiden partijen geen leuk bezoek
