Inslapen op je werk
Inslapen op je werk
Hey, zijn er hier nog mensen die inslapen op hun werk? Zoja, hoe ervaren jullie dit? Ikzelf werk momenteel in een restaurant in Oost-Vlaanderen(Belgie), dit ligt zomaar even anderhalf uurtje rijden van bij mij thuis.
inslapen op het werk
als nederlander kwam dit onderwerp een beetje raar over voor me
is het indutten, weg zakken
nee dus het is dus gewoon blijven overnachten op het werk
van uit het verleden heb ik daar geen fijne ervaring mee
als leerling werkte ik bij een zaak tot diep in de nacht
na 14 uur werken was ik blij dat ik mijn kamer op kon zoeken
mijn kamer was boven de zaak
en het gebeurde geregeld dat de eigenaar nog even gezellig bleef hangen met wat vrienden drankje hier drankje daar tot diep in de nacht
en dan hadden de heren en soms dames in een trek in iets te eten
en ja je raad het al ik werd mijn bed uitgehaald om nog even wat klaar te maken (ja je bent er toch werd er gezegt en als ik er niet uitkwam dikke ruzie )soms om even een stukje kaas te snijden een toastje gerookte zalm
dus toen ik daar weg ging heb ik me voorgenomen om NOOIT MEER
zo als u dat zegt in te slapen
is het indutten, weg zakken
nee dus het is dus gewoon blijven overnachten op het werk
van uit het verleden heb ik daar geen fijne ervaring mee
als leerling werkte ik bij een zaak tot diep in de nacht
na 14 uur werken was ik blij dat ik mijn kamer op kon zoeken
mijn kamer was boven de zaak
en het gebeurde geregeld dat de eigenaar nog even gezellig bleef hangen met wat vrienden drankje hier drankje daar tot diep in de nacht
en dan hadden de heren en soms dames in een trek in iets te eten
en ja je raad het al ik werd mijn bed uitgehaald om nog even wat klaar te maken (ja je bent er toch werd er gezegt en als ik er niet uitkwam dikke ruzie )soms om even een stukje kaas te snijden een toastje gerookte zalm
dus toen ik daar weg ging heb ik me voorgenomen om NOOIT MEER
zo als u dat zegt in te slapen
bij m'n laatste job (reistijd 2,5 uur per dag)
een paar keer op het werk geslapen (1.30 klaar 8.00 weer beginnen geen zin om heen en weer te karren)
maar het is niks voor mij. had het gevoel dat er echt iets niet klopt
vroeger wel als leerling in personeels huizen geslapen erg gezellig. maar op latere leeftijd zou ik kiezen voor verhuizen of een baan dichterbij.
een paar keer op het werk geslapen (1.30 klaar 8.00 weer beginnen geen zin om heen en weer te karren)
maar het is niks voor mij. had het gevoel dat er echt iets niet klopt
vroeger wel als leerling in personeels huizen geslapen erg gezellig. maar op latere leeftijd zou ik kiezen voor verhuizen of een baan dichterbij.
Whaha dies gek. Ik had ze 25 euro per hapje gevraagten dan hadden de heren en soms dames in een trek in iets te eten