Receptenmap
Receptenmap
Eigenlijk een vraag waar ik het antwoord al van weet maar toch maar vraag.
Ik ben op zoek naar mooie recepten, patiserie, garde, roti, eigenlijk alles kan ik gebruiken. Nu koestert iedere kok natuurlijk zijn recepten maar ik dacht wie weet.
Overigens complimenten aan terry en leo. Op de site staan een paar mooie recepten ! Allemaal van het amstel hotel ?
Ik ben op zoek naar mooie recepten, patiserie, garde, roti, eigenlijk alles kan ik gebruiken. Nu koestert iedere kok natuurlijk zijn recepten maar ik dacht wie weet.
Overigens complimenten aan terry en leo. Op de site staan een paar mooie recepten ! Allemaal van het amstel hotel ?
Ik ben geen amstelkok geweest............

"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
Daar heb ik ook altijd last van, mijn hele hoofd voor recepten.Pieter schreef:Ben altijd op zoek naar mooie recepten...
Ik heb mezelf de gewoonte gemaakt recepten te onthouden in plaats van op te schrijven, of onthouden waar ik ze heb zien staan. Dus inmiddels druk bezig alles weer aan te leggen, want ik ben zo veel kwijt..

Groeten Frans
Ik gebruik Resort Hotel
http://www.resortsoftware.com/downloads ... efault.asp
berekend alles voor je qua kosten leveranciers. ga maar kijken op de link werkt perfect.
Terry
http://www.resortsoftware.com/downloads ... efault.asp
berekend alles voor je qua kosten leveranciers. ga maar kijken op de link werkt perfect.
Terry
Kokforum.nl : de website voor koks
Ik heb mijn chef toevallig vandaag, naar aanleiding van een verloren weddenschap, voor dit doel een set kleurpotloden gegeven... Beetje een lo-fi oplossing dacht ik zo..Cees schreef:Trouwens , is er ook nog iemand die weet van een programma, waarmee je een bord hebt en zo het bord kan vullen met icoontjes etc , zodat je alvast een bord virtueel kan maken op de pc? Ik weet dat het er is, maar kan het nergens meer vinden
Hahaha idd lo-fi , maar als je goed kan tekenen is het primaPluter schreef:Ik heb mijn chef toevallig vandaag, naar aanleiding van een verloren weddenschap, voor dit doel een set kleurpotloden gegeven... Beetje een lo-fi oplossing dacht ik zo..Cees schreef:Trouwens , is er ook nog iemand die weet van een programma, waarmee je een bord hebt en zo het bord kan vullen met icoontjes etc , zodat je alvast een bord virtueel kan maken op de pc? Ik weet dat het er is, maar kan het nergens meer vinden

Ik gebruik een on-line kookboek van maian.
Je hebt dan uiteraard wel een website nodig waar je een php script op kunt plaatsen.
Het voordeel hiervan is dat ik altijd bij mijn recepten kan wat dus niet op gaat als ze thuis in een ordner of op je pc staan.
Je hebt dan uiteraard wel een website nodig waar je een php script op kunt plaatsen.
Het voordeel hiervan is dat ik altijd bij mijn recepten kan wat dus niet op gaat als ze thuis in een ordner of op je pc staan.