Larousse gastronomique

waarbij recente en niet recente boeken aan bod komen
Plaats reactie
Pascal

Larousse gastronomique

Bericht door Pascal »

Larousse gastronomique is 's werelds beroemdste naslagwerk. Prosper Montagné, een vermaarde Franse chef-kok, was verantwoordelijk voor de eerste editie, die in 1938 in Parijs verscheen. Hij wilde een overzicht geven van de geschiedenis van de gastronomie in de twintigste eeuw en een informatiebron zijn voor de praktische aspecten van het koken. De Larousse werd de afgelopen eeuw een groot aantal keren herzien, waarbij de inhoud werd aangepast aan de steeds veranderende situatie op culinair gebied. Deze geheel herziene uitgave is een weerslag van de culinaire revolutie van de afgelopen twintig jaar. Alle feiten over Larousse op een rij:- 1312 pagina's over producten, kooktechnieken, keukengerei, tafeletiquette, de bekende grote Franse regio's en terroirs;- ruim 3000 recepten, waaronder basis, klassieke, regionale en populaire recepten;- circa 400 recepten komen van de hand van chef-koks;- meer dan 600 schitterende kleurenfoto's;- met extra receptenboek waarin alle recepten uit de Larousse zijn gebundeld;- beide boeken zijn verpakt in een prachtige cassette.

€85.00

Afbeelding
Koeno

Bericht door Koeno »

Pff dit bericht is al best out, ik kocht hem in februari voor 50 euries :P
Veni, vedi, ik werd chef
Mario

Bericht door Mario »

idd ;)

bij agriboek voor 53 euries 8)

erg goed boek!
Joline

Bericht door Joline »

geen idee wat ie heeft gekost.. gekregen.. :D wel heel erg blij mee..
kookboeken en KOKSmessen zijn net schoenen.. je kan er niet genoeg van hebben.. :D
Koeno

Bericht door Koeno »

Misschien kun je je slogun beter een klein beetje verandere Joline,

Wat dacht je van koksmessen, want anders klink je best gevaarlijk :O
Veni, vedi, ik werd chef
Joline

Bericht door Joline »

haha zit wat in ja.. bij deze..
kookboeken en KOKSmessen zijn net schoenen.. je kan er niet genoeg van hebben.. :D
Plaats reactie