Ster.

Heb je iets gezien, te vertellen of vragen? Dat kan en mag hier.
Plaats reactie
Andries.
Contacteer:

Ster.

Bericht door Andries. »

Het zit denk ik wel eens tussen de oren. Dat een restaurant met ster beter zou zijn dan zonder ster. Of ben ik mis.
Ex kok nu werkzaam als demonstrateur op de winkelvloer.
ralph geerts

Bericht door ralph geerts »

ster krijg je als je niveau hoog ligt een eetcafe heeft een lager niveau maar op alle niveaus moet goed en lekker gekookt worden. Is ook een prijstecnies verhaaltje een sterrezaak werkt met langoustine een eetcafe met gamba's.
chef peter

Bericht door chef peter »

ralph geerts schreef:ster krijg je als je niveau hoog ligt een eetcafe heeft een lager niveau maar op alle niveaus moet goed en lekker gekookt worden. Is ook een prijstecnies verhaaltje een sterrezaak werkt met langoustine een eetcafe met gamba's.
Lijkt mij duidelijk !
ralph geerts

ja was michelin maar zo duidelijk 8)
Cees
Contacteer:

Bericht door Cees »

Die vergelijking van langoustine in sterrenzaak en gamba in eetcafe , is niet juist vind ik. Ook in sterrenzaken kun je gamba's op je bord krijgen, als ook makreel of andere goedkopere producten....dat zegt helemaal niks over een ster!
limo factory
Contacteer:

Bericht door limo factory »

Mee eens Cees.
Het ligt er volgens mij niet aan wat voor producten je gebruikt, maar hoe je ze gebruikt.
Van de week nog een gamba op in een sterrenzaak...... zelfs de gastheer degradeerde hem nog tot een Noorse garnaal.......
ralph geerts

limo factory schreef:Mee eens Cees.
Het ligt er volgens mij niet aan wat voor producten je gebruikt, maar hoe je ze gebruikt.
Van de week nog een gamba op in een sterrenzaak...... zelfs de gastheer degradeerde hem nog tot een Noorse garnaal.......
sorry had even over verse lango en dv gambas moeten praten.. verse garnalen is niks mis mee en sardine of makreel kan ook erg top zijn
Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo »

limo factory schreef:Mee eens Cees.
wat een leugenaar...kwam uit een andere zee....

:lol:
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
Emiel

Bericht door Emiel »

Er zijn ook zaken die een ster hebben omdat ze gewoon ambachtelijk koken. Ze hoeven daarom niet origineel of modern uit de hoek te komen. En ook hier serveren ze scampi, als gamba.
ralph geerts

ik vind toch wel degelijk een verschil tussen gamba en scampi
Plaats reactie