Ik zal mezelf even voorstellen, ben net nieuw hiero...
mijn naam is Maggy, 21 jaar...woon in Gelderland.
Ik heb - alhoewel ik denk dat dat overbodig is te zeggen hier- een passie voor koken tadaaa
Zo, dus dat ben ik in het kort.
Maar ik heb gelijk een vraagje en hoop dat jullie me daarmee verder kunnen helpen.
Zoals ik al gezegd heb, ik ben 21 en werk al enige tijd in de horeca. Na drie (!!) mislukte pogingen tot het volgen van een opleiding ben ik maar gaan werken en al gauw heb ik ontdenkt dat ik dat veel liever doe, vooral in de horeca uiteraard. Maar nu zit ik dus met een vraag...ik zou heel, heel maar dan ook wel heeeeel graag een koksopleiding willen volgen en mijn vraag aan jullie is dan ook, ben ik hier te oud voor???? zo niet waar kan ik dan het best terecht?? Voor degene van jullie die op een ROC studeren, komt het wel vaker voor dat er oudere leerlingen de opleiding volgen???
Ik hoop dat jullie me hiermee verder kunnen helpen, want t zit me echt wat dwars!
Enne, goh...ik moet zeggen dat ik een enorme bewondering heb voor dit vak, dus ook voor jullie. Het is prachtig. Ik hoop dat ik er volgend jaar desondanks ook mee aan de slag kan gaan!