Ik heb van me slager een ontbeende lamsbout gehad.
Nu heb ik hem lekker gekruid maar uik zit te twijfelen hoe ik hem moet bereiden< lekker aanbraden vacumeren en dan op 85 graden in de steamer of lekker stoven in de pan met rode wijn en bouillon?
Hebben jullie misschien tips?!
Lams bout
-
Don Vito Corleone
Lams bout
You can't untscramble scrambelt eggs
-
chef peter
Geniaal idee..Erg constructief ook!!chef peter schreef:lekkere dunne plakjes van snijden, kruiden , op de spies, en grillen maar.
een super tip is om er reepjes vlees af te snijden, en tussen een pita broodje, met sla en veel knoflook saus
Je vergeet alleen de, met komijn gearomatiseerde, antiboise van tomaat en grofgesneden rauwe ui...
-
chef peter
Super combinatie, helemaal niet aan gedacht, perfect !Pluter schreef:Geniaal idee..Erg constructief ook!!chef peter schreef:lekkere dunne plakjes van snijden, kruiden , op de spies, en grillen maar.
een super tip is om er reepjes vlees af te snijden, en tussen een pita broodje, met sla en veel knoflook saus
Je vergeet alleen de, met komijn gearomatiseerde, antiboise van tomaat en grofgesneden rauwe ui...
-
kokkie nico
- Contacteer:
Re: Lams bout
maak anders een tartaar van de dikke bil( de ronde spier bovenop de achterpoot) met komijn en lavendel, echt helemaal te gek is dat. kleine rucola salade, misschien een knoflook crostini, zelf gedroogd tomaatje of antiboise ofzo