om toch maar op de hoogte te blijven heb ik maar de stoute schoenen aan getrokken om een paar demonstraties te volgen met het werken met TEXTURAS en het werken met stikstof dit met heel veel leermeesters uit de drie noorderlijke geweesten
het zijn mooie ontwikkelingen op ons kook gebied maar ik heb zo mijn gedachten hier over
zelf denk ik dat het weer snel zal overwaaien
want wat ik zo opving van vele jonge koks om me heen ,was dat ze er gelijk mee aan de slag wilde
zelf hoorde ik er een hee dat is leuk kan ik zaterdag gelijk gebruiken voor een dinner die ik heb voor 20 man
waar kan ik alles kopen
en dan denk ik weer bij me zelf dat wordt dus weer helemaal niks
de boys in spanje staan 6 maanden per jaar in het lab om dingen te ontwikkelen(met helemaal verder niets aan het hoofd)
en dan zal hij het even in twee dagen doen
heb dus ook daarna kontakt met hem gezocht en ja ik was erbang voor
het werd dus helemaal niks de recepten klopte niet zij hij ,wat niet dan vroeg ik ,de spullen werden te hard of juist niet ,maar wat blijkt nu hij gebruikte geen goede weegschaal
dus maar een afspraak gemaakt om samen met hem te stoeien binnen kort
mijn tip aan een heleboel jonge koks is dan ook
koop eerst een goede weegschaal en ga eerst eens goed alles door lezen
en ga op je gemak op je vrije uurtjes thuis oefenen zonder alle stress op het werk
want als je het onder de knie hebt is er leuk mee te werken
maar laten we niet de fout maken net als in de jaren 70 (is heel lang geleden hahah)dat we staan te knutselen voor ons zelf (de zo genaamde nieuwe keuken )en uit het oog te verliezen dat de gast heel belangrijk is
en toch onze boterham binnen brengt
zie ik het misschiem een beetje te donker in wat zijn jullie ideen hier over