beluga

Goede of slechte ervaringen met eten in restaurants? Vertel het hier. Niet eens met een recensie? Ook dan horen we je commentaar graag.
Plaats reactie
waal

beluga

Bericht door waal »

ben afgelopen vrijdag bij beluga wezen eten en het was top.

we hadden 8 gangen gegeten en ze waren stuk voor stuk super
alleen bij de hapjes zat iets waar ik niet zo kapot van was. dat was een soort van kaas koekje.

waal
Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo »

leuk, met wie was je? groepje?

wat heb je precies gegeten?
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
waal

Bericht door waal »

we waren met z'n drieen. een van had er stagegelopen
Don Vito Corleone

Bericht door Don Vito Corleone »

Heb 2 weken geleden gegeten in Restaurant Beluga.
De chef Serve was samen met de sommelier en nog een paar van het bedrijf bij mij komen eten een half jaar eerder en nu kwam ik dus.
Was helemaal zenuachtig maar het was helemaal top.
We begonnen in de lounche met oud portje en 3 kleine hapjes weet niet precies meer wat we kregen weet allen nog dat er een marsmallo bij zat met djoeroek(citroen).
Amuse was creme royaal met gelei van tomaat en schuim van parmezaan.
het eerste gerecht was dun getoast brood met licht gerookte ganzenlever met sorbet van zwarte kersen op krokante sojaboonstukjes met een soepje ganzenlever, mokka en geschaafde hazelnoot.
* mousse van tonijn met dun gesneden coquille tartaar van Maastrichtese grot champignons gelei van langoustine truffel en pompoen.
*Langzaam gegaarde zeetong met langoustine en schuim van peper en een creme van prei en peterselie.
*Gebakken tarbot op gecarmeliseerde witlof, sauce van cepes(eekhoorntjesbrood) en chips van aardappel met knoflook.
*gebraden ree rug filet met z'n eigen jus, geglaceerde zilver uitjes, kaantjes, creme van rode biet een kroketje van ree.

daarna nog kaas en een het dessert.
En Bij elke gang een mooi goed gevuld glas wijn
al met al was het weer een mooi ervaring en heb zin om er zo meteen stage te gaan lopen.
You can't untscramble scrambelt eggs
Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo »

okay super vet man!
doe jasper de groeten van mij!
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
Koeno

Bericht door Koeno »

Dit is nou zo'n zaak waar ik graag zou eten en stagelopen, site ziet er prachtig uit en ook da 8 gangen bevalt me wel :O :P
Veni, vedi, ik werd chef
ralph geerts

Bericht door ralph geerts »

helaas nog niet weesten eten wel een super mooie zaak.
Plaats reactie