Even stilstaan!
Even stilstaan!
Onlangs keek ik in de gebruikerslijst naar een collega van mij en schrok, wat er in die paar jaar aan forumleden bij gekomen is.
Als gebruiker van het eerste uur vind ik dit wel even een moment om bij stil te staan.
WE GAAN RICHTING DE 500 !!!!!!!!!!!
Dus maak ik van de gelegenheid gebruik om Terry en Leo te complimenteren met het grote succes.
Dankzij jullie mateloze inzet en enthousiasme is het forum geworden, tot wat het nu is.
Een site voor kookliefhebbers, - idioten, - gekken en - maniakken.
Ik denk dat ik spreek voor de rest van de forumleden.
TERRY EN LEO BEDANKT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als gebruiker van het eerste uur vind ik dit wel even een moment om bij stil te staan.
WE GAAN RICHTING DE 500 !!!!!!!!!!!
Dus maak ik van de gelegenheid gebruik om Terry en Leo te complimenteren met het grote succes.
Dankzij jullie mateloze inzet en enthousiasme is het forum geworden, tot wat het nu is.
Een site voor kookliefhebbers, - idioten, - gekken en - maniakken.
Ik denk dat ik spreek voor de rest van de forumleden.
TERRY EN LEO BEDANKT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De kelner is nooit zo snel, of mijn koksmes achterhaald hem wel.
Ja..het heeft even wat tijd nodig gehad....maar..het gaat idd echt goed.
Als je stats bekijkt, is het echt ongelofelijk..
We gaan lekker!
iedereen bedankt..en vooral meer posten
Als je stats bekijkt, is het echt ongelofelijk..
We gaan lekker!
iedereen bedankt..en vooral meer posten
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
-
ralph geerts
moet eerlijk zeggen dat ik dagelang dit forum in de gaten gehouden heb om mijn slag te slaan waneer de tijd rijp was, het ultieme moment om te registreren...
moeilijk was het ... ja... de verleiding , het doorzoeken van het forum en niet registreren... het verlangen, de wil... het maakte me gek.. tot dat ene moment van de 499e gebruiker..

moeilijk was het ... ja... de verleiding , het doorzoeken van het forum en niet registreren... het verlangen, de wil... het maakte me gek.. tot dat ene moment van de 499e gebruiker..
Oscar schreef:moet eerlijk zeggen dat ik dagelang dit forum in de gaten gehouden heb om mijn slag te slaan waneer de tijd rijp was, het ultieme moment om te registreren...
Een dag niet gekookt is een dag niet geleefd.
Tom
Tom