De Koopvaardij
De Koopvaardij
Ik ben gisteren in de koopvaardij gaan eten in Stabroek. Mooi interieur, innovatieve keuken en goede bediening. Traaggegaarde snoekbaars smolt op mn tong en de gebakken ree was zaaaaalig! Is er hier ooit nog iemand geweest?
nee...kan het helemaal niet eigenlijk.
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
ik heb een half jaar geleden gegeten in de Koopvaardij, mooie tent!
Zeer jonge keuken brigade en eigenlijk ook de zwarte brigade is jong. De zaak was toen net geopend en straalde luxe en niveau uit, mooie tuin waar het zomers goed toeven is. De keuken ervaarde ik als verfijnd met niet teveel geklooi met teveel smaken op een bord..
Zeer open houding naar de gasten ( ik werd uitgenodigd in de keuken) en BYO was no problemo..
Flexibele opstelling welke dit restaurant gaat helpen, deden maar meer restaurants dit.
In mijn ogen een potentieel sterrentent.
Gr
Zeer jonge keuken brigade en eigenlijk ook de zwarte brigade is jong. De zaak was toen net geopend en straalde luxe en niveau uit, mooie tuin waar het zomers goed toeven is. De keuken ervaarde ik als verfijnd met niet teveel geklooi met teveel smaken op een bord..
Zeer open houding naar de gasten ( ik werd uitgenodigd in de keuken) en BYO was no problemo..
Flexibele opstelling welke dit restaurant gaat helpen, deden maar meer restaurants dit.
In mijn ogen een potentieel sterrentent.
Gr
-
-
Staat hoog op mijn lijstje, maar: is het met openbaar vervoer gemakkelijk te bereiken?
Is het vergelijkbaar met In de wulf in Dranouter, eigenlijk?
Is het vergelijkbaar met In de wulf in Dranouter, eigenlijk?