Zaterdag 2 December eten bij de Zwetheul
Zaterdag 2 December eten bij de Zwetheul
Heeft iemand al ervaring met dit Restaurant....hoor het graag!
-
paulbrussel
-
Alleen toen Erik van Loo er nog zat. Helaas dus.
Ik kan niet beoordelen in hoeverre Parkheuvel sterk onder invloed van hem stond. Mijn laatste bezoek aan Parkheuvel was qua keuken overigens briljant.
Ik kan niet beoordelen in hoeverre Parkheuvel sterk onder invloed van hem stond. Mijn laatste bezoek aan Parkheuvel was qua keuken overigens briljant.
Zwetheul
ben er helaas nog niet geweest...maar er werken nu 3 bekenden van mij
Mario , (ouwe sous van parkheuvel toen der tijd), jeroen bos ook 'n oud collega (van parkheuvel en gieser wildeman) en bart (collaga van de sterklas)...heb dus wel zin, om daar ook snel 'n x te gaan eten
Mario , (ouwe sous van parkheuvel toen der tijd), jeroen bos ook 'n oud collega (van parkheuvel en gieser wildeman) en bart (collaga van de sterklas)...heb dus wel zin, om daar ook snel 'n x te gaan eten
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
nou het was idd heerlijk. je ziet toch dat het klassieke en zonder veel poespas koken van Cees Helder er nog goed inzit!! Heerlijke hapjes bij het apperatief. Losse en kundige bediening .....zat al na binnenkomst direct op mijn gemak! Kan niet wachten om binnenkort weer ergens heerlijk te gaan eten!!