ROBBRECHTS!!!!!Vrasene in Belgie!!!!
This man rules!!
robbrechts
robbrechts
tja
why?
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
Heeft om persoonlijke omstandigheden eigenlijk pas net zijn eerste ster.
Had er als hij geen persoonlijke omstandigheden had gehad volgens mij er al drie gehad....Niks onderdoend aan Sergio.
Ik geloof dat hij vorig jaar een medicijn heeft gevonden die zijn zeldzame spierziekte tegengaat.Zijn restaurant is gewoon een verbouwde huiskamer waar ik denk 35 man top in kunnen.
- puntjes waren zijn wat nichterige en stille bediening maar ik ben er ook na zijn ster niet meer geweest...........ga binnenkort er eten met de keuken,,,,,,,,,,,,,,,,,report follows
Hij weet alles over produkten en bereidingswijze's,,,,,,,,,,,,een echte junk!!
Had er als hij geen persoonlijke omstandigheden had gehad volgens mij er al drie gehad....Niks onderdoend aan Sergio.
Ik geloof dat hij vorig jaar een medicijn heeft gevonden die zijn zeldzame spierziekte tegengaat.Zijn restaurant is gewoon een verbouwde huiskamer waar ik denk 35 man top in kunnen.
- puntjes waren zijn wat nichterige en stille bediening maar ik ben er ook na zijn ster niet meer geweest...........ga binnenkort er eten met de keuken,,,,,,,,,,,,,,,,,report follows
Hij weet alles over produkten en bereidingswijze's,,,,,,,,,,,,een echte junk!!
tja
Robbrecht
Het is inderdaad een superrestaurant. Ik heb er twee jaar geleden een weekje stage gelopen in mijn vakantie. Die man weet echt heel veel..ik wed dat hij 's nachts over eten droomt...
www.herbertrobbrecht.be
Marino
www.herbertrobbrecht.be
Marino
-
ralph geerts
-
ralph geerts
twijfel ook niet aan zijn kennis... en er zijn meer manieren om mooie cuisson te krijgen...willem schreef:hij hoeft t niet zovaak te vermelden,maar tis nou eenmaal de mooiste constante manier van cuisson verkrijgen en hij heeft al een ster dus waarschijnlijk hoef je niet te twijfelen aan zijn kennis!
