Dit soort stukken vlees brengen bij mij een soort oergevoel naar boven!! Heerlijk. Doet me denken aan mijn tijd in de states waar je bij de steakhouses een porterhouse van 22 ounce kan bestellen (600 gram). En je moet het gezicht van de serveerster zien als je er dan als side item nog een halve rack spare ribs bij besteld
Nou dat ben ik niet met je eens hoor! Ik ben een vrouw ( en behoorlijk vrouwelijk, al zeg ik het zelf) maar ik word erg blij van zo'n foto hoor, en krijg gelijk honger!
Ik weet niet wat ik zie, want ik weet niet wat voor vlees het is, maar het ziet er heerlijk uit!
Ik denk toch dat vrouwen vaker voor vis gaan dan voor rood vlees. Verder zie ik vaak de lichtverteerbare dingen naar de vrouwen gaan haha. Geef mij ook maar zon lekker stukje vlees, terwijl een goed stukje vis of iets dergelijks ook niet verkeerd is.
Tja en je moet natuurlijk niet een grammetje teveel aankomen he
Over het algemeen komen de meeste klachen van vrouwen.
Te weinig waar voor je geld
Net even iets te groot vetrandje
NET even te rauw
net iets te zout
Maar voor de rest wil ik niet generaliseren hoor
Als ik met een stel vriendinnen uit eten ga, eten ze allemaal een salade, en als toe iets met chocolade. Want omdat ze sla hebben gegeten kan de chocola wel, zeggen ze dan. En ze zijn dus allemaal heel dun, dus ik begrijp er niets van, zo vaak gaan we niet uit eten, dus neem het er dan lekker van!
Ik ga altijd voor VLEES!!! En een kaasplankje na, voor mij geen zoetigheid brrrr. En het liefst ook nog vlees of lekkere gerookte vis vooraf, jammie!
vooraf voor mij iets met vis of tussen en hoofd toch t liefst wel; lekker goed rood vlees!! smullen!
en dessert...toch wel me chocola...tja blijf een vrouw he hahaha