Het gebeurt in The Grand Zaterdag 30 september 2006

Zijn er leuke evenementen of beurzen op komst? kijk / post ze hier.
Plaats reactie
Webmaster
Contacteer:

Het gebeurt in The Grand Zaterdag 30 september 2006

Bericht door Webmaster »

Zaterdag 30 september a.s. zal Chef Michel Roux Jr. (bekend van 2 Michelin sterren restaurant Le Gavroche in Londen) een geweldig 4-gangen menu op sterren niveau verzorgen. Dit zal hij doen als culinair eerbetoon aan zijn vader Albert Roux, Maitre Cuisinier de France en Consulting Chef voor ons hotel.

Dit unieke diner vindt plaats in de historische Raadzaal van hotel The Grand Amsterdam en zal worden begeleid met wijnen van absolute topklasse, zoals gebruikelijk uitgezocht door onze Sommelier Noel Vanwittenbergh. Want ook voor Michel Roux Jr. is en blijft Noel de gevestigde naam op het gebied van sublieme wijn- en spijscombinaties.

Om de avond compleet te maken hebben wij The Dutch Opera Singers bereid gevonden de avond muzikaal op te luisteren met een drietal intermezzo's van elk ca. 15 minuten (tussen de gangen door). Zij verstaan de kunst opera op een leuke, entertainende wijze toegankelijk te maken. Zij hebben al vele indrukwekkende optredens op hun naam staan en geven ook wekelijks een concert in de Vondelkerk te Amsterdam.

Kortom, een heerlijk avond uit a 120,- euro per persoon. Dit is inclusief aperitief, het menu, de wijnen, tafelwaters en koffie of thee na.

Wij ontvangen u graag vanaf 19.00 uur voor het aperitief, waarbij wij graag opmerken dat Tenue de Ville op prijs wordt gesteld.

We vinden het leuk als ook u van de partij kunt zijn. Reserveren is noodzakelijk en kan via ons restaurant Cafe Roux op telefoonnummer 020- 555 3560, of via per email op h2783-fb@accor.com

Uitkijkend naar uw bezoek(en!) verblijven wij, mede namens de equipe van Cafe Roux, The Grand Amsterdam.

http://www.thegrand.nl
Kokforum.nl : de website voor koks
Pieter

Bericht door Pieter »

Klinkt leuk, kijken of ik me oude chef kan porren.
Tenu deville wat was dat nou ookalweer, ik haal die 2 steeds door elkaar. De een was casual, de ander in pak.
ralph geerts

Bericht door ralph geerts »

Pieter schreef:Klinkt leuk, kijken of ik me oude chef kan porren.
Tenu deville wat was dat nou ookalweer, ik haal die 2 steeds door elkaar. De een was casual, de ander in pak.
deville is in tenu = pak dus :)
Pieter

Bericht door Pieter »

*zucht* meer dan een nette broek, schoenen, overhemd kan ik niet doen :)
Plaats reactie