Auberge de kieviet
-
styliekokie
Auberge de kieviet
hier werk ik wat vinden jullie ervan en al eens wezen eten met vriendelijke groet frank
ben er nog nooit geweest.....
heb je het naar je zin?
heb je het naar je zin?
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl

ik kan me goed voorstellen dat je in zomer hier lekker kan eten!!!
ps. buiten de zomer ook natuurlijk, alleen dan niet op het terras.
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
-
styliekokie
Mijn familie komt grotendeels uit Wassenaar, ik ken de Kieviet dus als mn broekzak, en dus ook al jaren auberge de Kieviet!
In vroegertijden een topzaak waar heel bekend Wassenaar kwam, maar ergens is het fout gegaan in het verleden en raakte het restaurant in vergetelheid, maar moet zeggen dat het de laatste jaren aardig aan de weg aant het timmeren is en een behoorlijke inhaalrace aan het houden is, hoor er van verschillende mensen goede verhalen vandaan komen!
Misschien op een mooie zomerdag uit Meijendel maar eens langsgaan!
Groeten Charl!
In vroegertijden een topzaak waar heel bekend Wassenaar kwam, maar ergens is het fout gegaan in het verleden en raakte het restaurant in vergetelheid, maar moet zeggen dat het de laatste jaren aardig aan de weg aant het timmeren is en een behoorlijke inhaalrace aan het houden is, hoor er van verschillende mensen goede verhalen vandaan komen!
Misschien op een mooie zomerdag uit Meijendel maar eens langsgaan!
Groeten Charl!
-
styliekokie