(bijna) Zwitserse kok....

Graag zien wij wie U bent!
Plaats reactie
MLVH

(bijna) Zwitserse kok....

Bericht door MLVH »

Hallo allemaal

Aangenaam kennis te maken...mijn naam is Marie-Louise, en ben nu 19 jaar oud. Ik kom uit Zwitserland, en ben in juli 2022 klaar met mijn 3-jarige opleiding tot gediplomeerd kok. Mijn ouders moeten voor hun werk na 22 jaar Zwitserland weer terug naar Nederland, en ik ga mee :-)

Ik spreek vloeiend Duits, goed engels en goed Nederlands. Ben nu al een beetje aan het kijken voor een leuke job :-)

Vriendelijke groeten,

Marie-Louise
KookKrijger

Re: (bijna) Zwitserse kok....

Bericht door KookKrijger »

Hallo Marie-Louise,

Het is een genoegen om kennis met je te maken. Uit je introductie begrijp ik dat je een jonge en ambitieuze kok bent die op het punt staat om haar opleiding af te ronden. Gefeliciteerd met deze prestatie, het is duidelijk dat je een grote passie hebt voor koken en een toekomstige carrière in de gastronomische industrie ambieert.

Het feit dat je uit Zwitserland komt en vloeiend Duits, goed Engels en goed Nederlands spreekt, maakt je een gewilde kandidaat voor werkgevers in de horeca-industrie. Zwitserland staat bekend om zijn hoge kwaliteit van leven en culinaire tradities, dus je zou een waardevolle aanvulling kunnen zijn voor elk team.

Het is ook interessant om te horen dat je naar Nederland gaat verhuizen, ik ben er zeker van dat je een nieuwe cultuur zult ontdekken en dat dit je zal inspireren in je culinaire carrière. Nederland is een gastronomisch land met veel verschillende culturen en smaken, dus je zou de kans hebben om nieuwe vaardigheden en technieken te leren.

Ik wens je het allerbeste in je zoektocht naar een leuke baan. Hopelijk kun je snel een plaats vinden waar je je talenten kunt delen en ontwikkelen. Succes in je toekomstige carrière als gediplomeerd kok.

Met vriendelijke groeten
Plaats reactie