Noordzee krab
Noordzee krab
Beste,
Kan iemand mij vertellen wat 1kg noordzee krab klauwen opbrengt qua vlees is in grammen?
Ik hoop dat iemand mij dit kan vertellen want ik kan op dit moment niet een krab bestellen en dit zelf ontdekken.
Heel erg bedankt voor de helpende hand!
Groet
Kan iemand mij vertellen wat 1kg noordzee krab klauwen opbrengt qua vlees is in grammen?
Ik hoop dat iemand mij dit kan vertellen want ik kan op dit moment niet een krab bestellen en dit zelf ontdekken.
Heel erg bedankt voor de helpende hand!
Groet
Re: Noordzee krab
wow.. ik weet het niet precies. heb het pas ook gedaan..
kost redelijk veel, al zeg ik het zelf. 10% opbrengst.. dacht ik.
maar, dat was van een hele crab.
ben dus benieuwd naar de overige metingen
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
hele krab mag ook. Als ik maar weet wat ongeveer de opbrengst is.Leo schreef:wow.. ik weet het niet precies. heb het pas ook gedaan..
-
baas of bedrijf lief aankijken, leef je uit en zet er een weegschaal naast zou ik zeggen!
http://en.wikipedia.org/wiki/Cancer_pagurus#Cookery" onclick="window.open(this.href);return false;
Tijdje geleden dat ik er een uit elkaar gepeuterd heb, maar dit klopt wel gok ik..
Tijdje geleden dat ik er een uit elkaar gepeuterd heb, maar dit klopt wel gok ik..
Mother Nature is the true artist, and the chef is merely the technician. MPW
http://www.youtube.com/watch?v=6cOJgLopO8g" onclick="window.open(this.href);return false;
Mother Nature is the true artist, and the chef is merely the technician. MPW
Hallo Jeroen,
Van 5 kilogram krabscharen houd ik ongeveer 1600 gram aan vlees over. Het ligt dus om en nabij de 30% afhankelijk van je krab en hoe je hem hebt afgekookt.
Meten is weten
Van 5 kilogram krabscharen houd ik ongeveer 1600 gram aan vlees over. Het ligt dus om en nabij de 30% afhankelijk van je krab en hoe je hem hebt afgekookt.
Meten is weten

en wat kost een kilo vlees netto dan?
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
Om en nabij de € 25,- dus best leuk om te gebruiken. En gevacumeerd kan je het prima in de vriezer bewaren...