Lees al een tijdje mee op dit forum en ook al een paar weekjes lid dus moet me eigenlijk maar even voorstellen
Mijn naam is Martin, 19 jaar en woon in de omgeving van Drachten.
Ik zit momenteel in het 3e jaar van Zelfstandig werken kok BOL, aan de Friese poort in Drachten.
Volgend schooljaar wil ik verdergaan op niveau 4 MBO, maar dan BBL.
Ik ben op mijn 15e begonnen als afwasser bij een plaatselijk restaurant en ik vond het zo leuk
om mee te helpen in de keuken dat ik kok wil worden.
Ik vind dit trouwens een fantastisch forum!
