Zeeuwse leerlingen
Zeeuwse leerlingen
hela,
Weet iemand of dit waar is??? "Zeeuwse leerlingen zijn het meest gewild in het land"..................
Als dit zo is wat zou dan de reden zijn..............
Er zijn een heleboel chefs die een Zeeuwse jongen voorrang geven voor iemand uit de randstad,,,,,,,,,,,,,,Callas is een heel goed voorbeeld,,,toine Hermssen,,,,,
Aan de Zeeuwse opleidingen zal het nooit liggen , dat weet ik zeker
Weet iemand of dit waar is??? "Zeeuwse leerlingen zijn het meest gewild in het land"..................
Als dit zo is wat zou dan de reden zijn..............
Er zijn een heleboel chefs die een Zeeuwse jongen voorrang geven voor iemand uit de randstad,,,,,,,,,,,,,,Callas is een heel goed voorbeeld,,,toine Hermssen,,,,,
Aan de Zeeuwse opleidingen zal het nooit liggen , dat weet ik zeker
tja
daar zullen vast geen statetieken voor zijn..
maar..lijkt me een beetje raar...
maar..lijkt me een beetje raar...
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
misschien is er in zeeland minder werkgelegenheid???
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
- Haute-cuisine.nl
-
vraag niet om individuele gevallen..Vraag om Zeeuwse leerlingen in het algemeen.
Vraag of het zo is ,,,,en waarom,,,,
Kreeg al van verschillende bedrijven te horen waar mijn huidige leerling heeft gesoliciteerd dat hij alleen al een streepje voor had omdat hij Zeeuw was....
Vroeg me daarom af hoe het zit
Vraag of het zo is ,,,,en waarom,,,,
Kreeg al van verschillende bedrijven te horen waar mijn huidige leerling heeft gesoliciteerd dat hij alleen al een streepje voor had omdat hij Zeeuw was....
Vroeg me daarom af hoe het zit
tja