Net gekeken naar het nieuwe travel/food programma op rtl4 Pluijm op pad. Een verademing vergeleken met de andere kookprogramma's op de commerciele zenders. Hij komt over als een sympathieke, gepassioneerde kerel. Hij spreekt best wel goed Engels, dat hoor je ook weleens anders. Het deed me een beetje denken aan Rick Stein met zijn zoektocht naar mooie produkten. Ben benieuwd naar de volgende programma's.
Misschien het grootste pluspunt: geen terror van sponsors die het hele programma doorspekken, at last.
Pluijm op pad
- Cees Timmerman
- Contacteer:
Re: Pluijm op pad
Ik heb het ook gekeken, idd goed dat zoiets ook eens op de NLse keuken komt (als was Taste of Life ook wel een aanwinst). Pluijm moet nog wel even oefenen op zijn culinaire woordenschat, want hij zegt over gerechten dat ze lekker, mooi of leuk zijn. Daar heb ik als kijker niets aan. Ik wil zintuigelijke beschrijving - zoals Stein! Maar dat is natuurlijk lastiger...
When there's smoke, there's flavor (Colgin)
- Cees Timmerman
- Contacteer:
Maurits, je schrijft NLse keuken, maar je bedoelt NLse tv neem ik aan. Nog geen koffie gehad deze vroege morgen? 
oeps, nee geen koffie gehad. Ben nu bezig mijn dagelijkse 2 liter naar binnen te werken 
When there's smoke, there's flavor (Colgin)
Ik heb het ook mogen bekijken en ik deel de meningen helemaal!
Eindelijk eens een leuk/goed/interessant en vooral ook sympathiek programma over eten en koken!
Eindelijk eens een leuk/goed/interessant en vooral ook sympathiek programma over eten en koken!