Hela,
Wij Bon Vivant in Goes, hebben nog plek voor een derde of vierde jaars leerling. Dus Middelburgse en Bergse leerlingen!!(persoonlijke voorkeur= Bergen) Kom maar op!! 1 leerling hebben we al aangenomen.(Niek van 't veerhuis, voor de Middelburgse leerlingen)
Barst jou kop van de ideeen, en komen ze ook daadwerkelijk uit je klauwen, kom maar op!!
We zijn sinds januari bezig in dit bedrijf (mijn broertje en ik) en proberen onszelf behoorlijk op de kaart te zetten op culinair gebied, met name in Zeeland.
ik hoor je wel:
0113 230066
leerling kok gezocht waar we wat aan hebben volgend jaar.
de titel is wel apart "waar we wat aan hebben"...
aan iedereen heb je toch wat...
de een wat meer dan de ander..maar dat weet je toch nooit van te voren.
aan iedereen heb je toch wat...
de een wat meer dan de ander..maar dat weet je toch nooit van te voren.
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
dus dan moet iedereen maar aangenomen worden omdat je er vast wel iets aan hebt.
er zat niet echt zo'n gedachte achter mijn topictitel,,,,,,,,,maar onder de loup is hij wat plat misschien.
tegenovergesteld:
Je kan dit ook lezen en denken ja!!!! aan mij hebben ze wat!!
goeie instelling..
Ik krijg ook telefoontjes zo van; "zoek je nog een leerling", niet eens hun naam genoemd te hebben
er zat niet echt zo'n gedachte achter mijn topictitel,,,,,,,,,maar onder de loup is hij wat plat misschien.
tegenovergesteld:
Je kan dit ook lezen en denken ja!!!! aan mij hebben ze wat!!
goeie instelling..
Ik krijg ook telefoontjes zo van; "zoek je nog een leerling", niet eens hun naam genoemd te hebben
tja
kijk..dat is het betere werk!
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl