rookvrij?
-
Willem-chef
rookvrij?
Ons restaurant is sinds kort volledig rookvrij.
Veel reacties, een aantal negatieve en zelfs een paar mensen die weer weg zijn gegaan, maar over het algemeen is iedereen zéér positief.
Woensdag 22 feb. stonden we zelfs met een stukje in de Telegraaf
Ook een keer een gast, die was heel boos, en moeilijk doen joh.
Maar hij bleef wel, want hij had een zakelijke gast, maar hij zou nóóit meer terugkomen.
Toen hij gegeten had, was ie om, hij zou toch wel een keer terugkomen, zij het in de zomer, zodat ie op het terras kon zitten.
Wat is jullie mening/ervaring? Aangezien we er toch een keertje aan zullen moeten allemaal.
ps.: ik zelf ben een ex-roker, die nu zeer fanatiek anti-roker is geworden
Veel reacties, een aantal negatieve en zelfs een paar mensen die weer weg zijn gegaan, maar over het algemeen is iedereen zéér positief.
Woensdag 22 feb. stonden we zelfs met een stukje in de Telegraaf
Ook een keer een gast, die was heel boos, en moeilijk doen joh.
Maar hij bleef wel, want hij had een zakelijke gast, maar hij zou nóóit meer terugkomen.
Toen hij gegeten had, was ie om, hij zou toch wel een keer terugkomen, zij het in de zomer, zodat ie op het terras kon zitten.
Wat is jullie mening/ervaring? Aangezien we er toch een keertje aan zullen moeten allemaal.
ps.: ik zelf ben een ex-roker, die nu zeer fanatiek anti-roker is geworden
Ja en nee.
Vind dat mensen in een rookvrije omgeving moeten kunnen eten. Zelf rook ik zo nu en dan een sigaar, maar rook kan de eetlust flink bederven.
Maar ik vind wel dat mensen die roken dat moeten kunnen, sigaartje van het huis. Of meegenomen sigaretten. Je hebt zat mensen die niet komen als er niet gerookt mag worden. Voor sommige hoort het er gewoon bij na het eten.
Vind dat mensen in een rookvrije omgeving moeten kunnen eten. Zelf rook ik zo nu en dan een sigaar, maar rook kan de eetlust flink bederven.
Maar ik vind wel dat mensen die roken dat moeten kunnen, sigaartje van het huis. Of meegenomen sigaretten. Je hebt zat mensen die niet komen als er niet gerookt mag worden. Voor sommige hoort het er gewoon bij na het eten.
-
styliekokie
ik vind het wel 'n verschil tussen sigaren en sigaretten...
nu nog...
zometeen word toch alles verboden.
nu nog...
zometeen word toch alles verboden.
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
ik mag het af en toe ook wel graag eens doen...
Monte Cristo, Cohiba ...etc..

Monte Cristo, Cohiba ...etc..
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
"vreselijk storen" tja..
hangt van de omgeving af...hoe de afzuikcapaciteit is..
en de hoeveel heid rokers aan tafel.
hangt van de omgeving af...hoe de afzuikcapaciteit is..
en de hoeveel heid rokers aan tafel.
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
Als ik thuis eet dan wordt er ook gerookt aan tafel, daar heb ik wat minder problemen mee, maar soms is het echt smerig. Dan kan je gewoon weg lopen en ergens anders eten. In een restaurant eet je op veel beter niveau en wil ik gewoon genieten van alles, rook stoort mij als niet roker dan. En als kok al helemaal omdat ik vind dat het me smaak beinvloed.
je echte smaak? of het gevoel dat je niet goed proeven kan?
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
en waarom denk je dat?
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
nou..denk dat dat wel mee zal vallen..
ok, misschien de eerste week...
Ik rook zelf niet, maar..rokers blijven toch niet de rest van hun niet uit gaan, als ze er niet mogen roken..?
ten 2de, als je niet mag roken, zal meer geld en tijd overblijven om te eten...en vooral te drinken!.
op 'n pakje sigaretten zal je niet veel verdienen als horecabaas
ok, misschien de eerste week...
Ik rook zelf niet, maar..rokers blijven toch niet de rest van hun niet uit gaan, als ze er niet mogen roken..?
ten 2de, als je niet mag roken, zal meer geld en tijd overblijven om te eten...en vooral te drinken!.
op 'n pakje sigaretten zal je niet veel verdienen als horecabaas
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl