de smaakpolitie
-
ralph geerts
de smaakpolitie
tja wat vind je ervan.. ik vind hem tegenwoordig wel heel arogant geworden. ook al is het in somige keuken echt een teringzooi. Hij stond ook te koken op de beurs in Goes. beetje sneue kerel hij probeerd heel de tijd grappig te zijn maar is zo dom !!!!
20 maart ga ik me hem koken, kijken of ik hem een beetje gek kan maken.
Je moet hier als kok geen mening over hebben, die man is ooit kok geweest en doet nu iets voor het grote publiek. Dan kan je wel heel gedetailleerd volgens de HACCP normen alles gaan opmeten, maar je houd mensen geen 30 minuten aan je programma gebonden als je alleen maar dingen gaat temperaturen etc.. Bovendien willen mensen gewoon vieze dingen zien. Dat is de hele formule van het programma...
Je moet hier als kok geen mening over hebben, die man is ooit kok geweest en doet nu iets voor het grote publiek. Dan kan je wel heel gedetailleerd volgens de HACCP normen alles gaan opmeten, maar je houd mensen geen 30 minuten aan je programma gebonden als je alleen maar dingen gaat temperaturen etc.. Bovendien willen mensen gewoon vieze dingen zien. Dat is de hele formule van het programma...
ja.zonder vieze dingen geen leuk progamma voor de consument...dat ben ik met je eens..
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl