Wat doen jullie in je breek diensten ?
Begin binnenkort in een nieuwe zaak waar ze breekdiensten hebben. Is voor mij voor het eerst. Van 10 tot een een uur of 14:30 en dan van 16:30 tot een uur of 23 mits het natuurlijk zo rustig is dat er een breek dienst is
Maar ik heb dus geen flauw idee wat ik moet doen in die tijd. Naar huis gaan en wat eten is een optie, alleen dan ben ik een uur thuis en kan ik weer gaan. En om nou 2 uur door de stad te gaan lopen zie ik ook niet zo zitten
"vroeger" ..ging ik vaak slapen..
in zwitserland had ik 'n rooster van 10.00 tot 14.30 ofzo..
en dan slapen tot 17.30.
werken tot 23.00. Stappen tot 04.00, slapen tot 09.30...
dat 'n paar maanden lang..
heerlijk.
dus break advies..slapen!
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth www.koksforum.nl
Ja ik werk liever aaneengesloten, dus die 2 uur pauze werk ik er dan ook nog wel bij, maar goed op den duur merk je dat natuurlijk ook wel. Maar goed als het lekker druk is zit het er zowiezo niet in
ik ben zo blij dat wij niet aan breaken doen, nou zou ik ook niet weten hoe ik dat zou moeten inpassen. laat mij maar lekker 12 uur aan 1 stuk werken dan blijf je tenminste ook scherp. Als ik tussen het werk 2 uur niks doe dan heb ik echt moeite om het diner fit te beginnen.