hallo collega's

Graag zien wij wie U bent!
Plaats reactie
nic

hallo collega's

Bericht door nic »

Dacht zal mezelf ook maar eens voorstellen.
Ben nu reeds 10 jaar voltijds aan het werk als kok. Sedert twee jaar chef in een restaurant op de kleine luchthaven van Wevelgem(we zijn geen taverne of vergelijkbare eettent van op een luchthaven ;)), we geven een vernieuwende keuken, met aandacht voor de seizoenen, maandelijks nieuwe kaart en menu's. Werken dus vooral vers en op smaken. Grootmoeders keuken kan ik me ook in uitleven, zo af en toe, met een hedendaagse toets.
Heb al verschillende restaurants gedaan voor ik hier begon. Degene waar ik meest kennis heb opgedaan zal ik toch even vernoemen, 't Convent (lo-reninge), Savarin (Roeselare), Hostellerie Van Gaalen (heeze,nl)Beluga(wel in kortrijk;)) en nog enkele korte stops :).
Stages in Karpendonkse hoeve (eindhoven), Chez Bru (eygalières), Sanglier des Ardennes ( Durbuy).
Vind dit forum hier zeker en vast één van de betere die er zijn voor ons te helpen, ideeën te geven/uitwisselen,...
Passion4food zit ook veel op maar daar is er nog geen forumactief of heb ik dit verkeerd voor?
Leo
Forum Chef
Contacteer:

Re: hallo collega's

Bericht door Leo »

Welkom...
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
Plaats reactie