truffelschaaf

Heb je iets gezien, te vertellen of vragen? Dat kan en mag hier.
Plaats reactie
Tristan
Berichten: 83
Lid geworden op: 28 okt 2008, 11:19

truffelschaaf

Bericht door Tristan »

Heeft er iemand nog belang bij een truffelschaaf?

ik heb hem ooit is gekregen van mijn leerbedrijf, maar ik werk eigenlijk nooit meer met truffel

hij is nog als nieuw en is in dikte verstelbaar. je kan er ook andere zachte producten mee schaven

merk is Triangle

interesse? pbtje sturen
Amazingtruffle
Berichten: 240
Lid geworden op: 30 dec 2008, 00:23
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: truffelschaaf

Bericht door Amazingtruffle »

Bewaren............................................................serieus
“At the end of the day, it’s just food, isn’t it? Just food”.(MPW)
Tristan
Berichten: 83
Lid geworden op: 28 okt 2008, 11:19

Re: truffelschaaf

Bericht door Tristan »

want?
Marielle
Berichten: 437
Lid geworden op: 09 aug 2006, 22:31
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Re: truffelschaaf

Bericht door Marielle »

het is toch altijd handig om te bewaren, het kan altijd nog een keer van pas komen.
sandernooij
Berichten: 21
Lid geworden op: 03 okt 2007, 17:05
Locatie: Praag, Tsjechie

Re: truffelschaaf

Bericht door sandernooij »

De mensen van je leerbedrijf hebben ooit de moeite genomen om iets voor je te kopen dus wees dankbaar. Daarbij is een goede truffelschaaf heel handig niet alleen voor truffel. En in het uiterste geval zal het ooit zo zijn dat de truffelschaaf van je chef kapot gaat en dat jij goede sier maakt met je bewaarde truffelschaafje.
Amazingtruffle
Berichten: 240
Lid geworden op: 30 dec 2008, 00:23
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: truffelschaaf

Bericht door Amazingtruffle »

@Sandernooij: Gadver....
“At the end of the day, it’s just food, isn’t it? Just food”.(MPW)
sandernooij
Berichten: 21
Lid geworden op: 03 okt 2007, 17:05
Locatie: Praag, Tsjechie

Re: truffelschaaf

Bericht door sandernooij »

:D
Gebruikersavatar
Cees
Berichten: 1081
Lid geworden op: 14 jul 2006, 13:43
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: truffelschaaf

Bericht door Cees »

Gewoon verpatsen die boel hoor!!

Ik bied €5 :)
Volg me op Twitter: http://twitter.com/CeesCook
Gebruikersavatar
jeroenbr
Berichten: 734
Lid geworden op: 15 jul 2008, 23:45
Locatie: Drenthe, Beilen

Re: truffelschaaf

Bericht door jeroenbr »

5,50
Gebruikersavatar
Cees
Berichten: 1081
Lid geworden op: 14 jul 2006, 13:43
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: truffelschaaf

Bericht door Cees »

jeroenbr schreef:5,50
Gedver,

€6
Volg me op Twitter: http://twitter.com/CeesCook
Amazingtruffle
Berichten: 240
Lid geworden op: 30 dec 2008, 00:23
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: truffelschaaf

Bericht door Amazingtruffle »

Die 6 euro staat toch niet in verhouding met een complimentje van je chef????
“At the end of the day, it’s just food, isn’t it? Just food”.(MPW)
Leo
Forum Chef
Berichten: 4314
Lid geworden op: 20 aug 2004, 11:42
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Re: truffelschaaf

Bericht door Leo »

stuur die truffel schaaf maar, naar mij...dan kan dit topic op slot :D
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
Gebruikersavatar
Cees
Berichten: 1081
Lid geworden op: 14 jul 2006, 13:43
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: truffelschaaf

Bericht door Cees »

Bramrhodos schreef:Die 6 euro staat toch niet in verhouding met een complimentje van je chef????
bweeeh
Volg me op Twitter: http://twitter.com/CeesCook
Tristan
Berichten: 83
Lid geworden op: 28 okt 2008, 11:19

Re: truffelschaaf

Bericht door Tristan »

kan je hem misschien ook gebruiken om chocolade krullen te maken?
Amazingtruffle
Berichten: 240
Lid geworden op: 30 dec 2008, 00:23
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: truffelschaaf

Bericht door Amazingtruffle »

JA!
En kaas schaven, en roosjes van tomaat maken, en bladerdeeg uitrollen, en brood kneden natuurlijk!
“At the end of the day, it’s just food, isn’t it? Just food”.(MPW)
Tristan
Berichten: 83
Lid geworden op: 28 okt 2008, 11:19

Re: truffelschaaf

Bericht door Tristan »

Bramrhodos schreef:JA!
En kaas schaven, en roosjes van tomaat maken, en bladerdeeg uitrollen, en brood kneden natuurlijk!
Ik stel gewoon een serieuse vraag, loser
Marielle
Berichten: 437
Lid geworden op: 09 aug 2006, 22:31
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Re: truffelschaaf

Bericht door Marielle »

laten we wel aardig blijven tegen elkaar....

ik denk dat het niet onmogelijk is,maar heb het nog nooit geprobeerd... dus zou het is proberen als ik jou was.
misschien is het wel helemaa super..
Gebruikersavatar
Pluter
Berichten: 515
Lid geworden op: 02 mar 2007, 13:41
Locatie: Haarlem

Re: truffelschaaf

Bericht door Pluter »

He Tristan... Laat je niet gekmaken door die naarling van een Bramrhodos...

Ik heb weldegelijk 's gezien dat er aan tafel chocolade over een gerecht werd geschaafd met een truffelschaaf.

En er zijn natuurlijk duizenden andere manieren om bij je chef in een goed boekje te komen :wink:

Maar los van dit alles....

Het was een cadeau waarvan je mag hopen dat het nog 's van pas komt... Dus niet wegdoen!
Mother Nature is the true artist, and the chef is merely the technician. MPW
Leo
Forum Chef
Berichten: 4314
Lid geworden op: 20 aug 2004, 11:42
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Re: truffelschaaf

Bericht door Leo »

ik schaafde knoflook super fijn op een truffelschaaf. Voor een gast, die brood met dunne plakjes knoflook wilde...
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
Tristan
Berichten: 83
Lid geworden op: 28 okt 2008, 11:19

Re: truffelschaaf

Bericht door Tristan »

Pluter schreef:He Tristan... Laat je niet gekmaken door die naarling van een Bramrhodos...

Ik heb weldegelijk 's gezien dat er aan tafel chocolade over een gerecht werd geschaafd met een truffelschaaf.

En er zijn natuurlijk duizenden andere manieren om bij je chef in een goed boekje te komen :wink:

Maar los van dit alles....

Het was een cadeau waarvan je mag hopen dat het nog 's van pas komt... Dus niet wegdoen!
doe ik ook niet, ik hou er gewoon niet van dat je niet serieus genomen wordt als je een serieuse vraag stelt, maar goed

in het kader van het positieve heb ik maar even een reep pure chocola gekocht om het te proberen vanmiddag
Plaats reactie