truffelschaaf
truffelschaaf
Heeft er iemand nog belang bij een truffelschaaf?
ik heb hem ooit is gekregen van mijn leerbedrijf, maar ik werk eigenlijk nooit meer met truffel
hij is nog als nieuw en is in dikte verstelbaar. je kan er ook andere zachte producten mee schaven
merk is Triangle
interesse? pbtje sturen
ik heb hem ooit is gekregen van mijn leerbedrijf, maar ik werk eigenlijk nooit meer met truffel
hij is nog als nieuw en is in dikte verstelbaar. je kan er ook andere zachte producten mee schaven
merk is Triangle
interesse? pbtje sturen
-
Amazingtruffle
- Berichten: 240
- Lid geworden op: 30 dec 2008, 00:23
- Locatie: Haarlem
- Contacteer:
Re: truffelschaaf
Bewaren............................................................serieus
“At the end of the day, it’s just food, isn’t it? Just food”.(MPW)
Re: truffelschaaf
het is toch altijd handig om te bewaren, het kan altijd nog een keer van pas komen.
-
sandernooij
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 03 okt 2007, 17:05
- Locatie: Praag, Tsjechie
Re: truffelschaaf
De mensen van je leerbedrijf hebben ooit de moeite genomen om iets voor je te kopen dus wees dankbaar. Daarbij is een goede truffelschaaf heel handig niet alleen voor truffel. En in het uiterste geval zal het ooit zo zijn dat de truffelschaaf van je chef kapot gaat en dat jij goede sier maakt met je bewaarde truffelschaafje.
-
Amazingtruffle
- Berichten: 240
- Lid geworden op: 30 dec 2008, 00:23
- Locatie: Haarlem
- Contacteer:
Re: truffelschaaf
@Sandernooij: Gadver....
“At the end of the day, it’s just food, isn’t it? Just food”.(MPW)
-
sandernooij
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 03 okt 2007, 17:05
- Locatie: Praag, Tsjechie
Re: truffelschaaf
Gewoon verpatsen die boel hoor!!
Ik bied €5
Ik bied €5
Volg me op Twitter: http://twitter.com/CeesCook
Re: truffelschaaf
5,50
-
Amazingtruffle
- Berichten: 240
- Lid geworden op: 30 dec 2008, 00:23
- Locatie: Haarlem
- Contacteer:
Re: truffelschaaf
Die 6 euro staat toch niet in verhouding met een complimentje van je chef????
“At the end of the day, it’s just food, isn’t it? Just food”.(MPW)
Re: truffelschaaf
stuur die truffel schaaf maar, naar mij...dan kan dit topic op slot 
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
Re: truffelschaaf
bweeehBramrhodos schreef:Die 6 euro staat toch niet in verhouding met een complimentje van je chef????
Volg me op Twitter: http://twitter.com/CeesCook
Re: truffelschaaf
kan je hem misschien ook gebruiken om chocolade krullen te maken?
-
Amazingtruffle
- Berichten: 240
- Lid geworden op: 30 dec 2008, 00:23
- Locatie: Haarlem
- Contacteer:
Re: truffelschaaf
JA!
En kaas schaven, en roosjes van tomaat maken, en bladerdeeg uitrollen, en brood kneden natuurlijk!
En kaas schaven, en roosjes van tomaat maken, en bladerdeeg uitrollen, en brood kneden natuurlijk!
“At the end of the day, it’s just food, isn’t it? Just food”.(MPW)
Re: truffelschaaf
Ik stel gewoon een serieuse vraag, loserBramrhodos schreef:JA!
En kaas schaven, en roosjes van tomaat maken, en bladerdeeg uitrollen, en brood kneden natuurlijk!
Re: truffelschaaf
laten we wel aardig blijven tegen elkaar....
ik denk dat het niet onmogelijk is,maar heb het nog nooit geprobeerd... dus zou het is proberen als ik jou was.
misschien is het wel helemaa super..
ik denk dat het niet onmogelijk is,maar heb het nog nooit geprobeerd... dus zou het is proberen als ik jou was.
misschien is het wel helemaa super..
Re: truffelschaaf
He Tristan... Laat je niet gekmaken door die naarling van een Bramrhodos...
Ik heb weldegelijk 's gezien dat er aan tafel chocolade over een gerecht werd geschaafd met een truffelschaaf.
En er zijn natuurlijk duizenden andere manieren om bij je chef in een goed boekje te komen
Maar los van dit alles....
Het was een cadeau waarvan je mag hopen dat het nog 's van pas komt... Dus niet wegdoen!
Ik heb weldegelijk 's gezien dat er aan tafel chocolade over een gerecht werd geschaafd met een truffelschaaf.
En er zijn natuurlijk duizenden andere manieren om bij je chef in een goed boekje te komen
Maar los van dit alles....
Het was een cadeau waarvan je mag hopen dat het nog 's van pas komt... Dus niet wegdoen!
Mother Nature is the true artist, and the chef is merely the technician. MPW
Re: truffelschaaf
ik schaafde knoflook super fijn op een truffelschaaf. Voor een gast, die brood met dunne plakjes knoflook wilde...
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
Re: truffelschaaf
doe ik ook niet, ik hou er gewoon niet van dat je niet serieus genomen wordt als je een serieuse vraag stelt, maar goedPluter schreef:He Tristan... Laat je niet gekmaken door die naarling van een Bramrhodos...
Ik heb weldegelijk 's gezien dat er aan tafel chocolade over een gerecht werd geschaafd met een truffelschaaf.
En er zijn natuurlijk duizenden andere manieren om bij je chef in een goed boekje te komen![]()
Maar los van dit alles....
Het was een cadeau waarvan je mag hopen dat het nog 's van pas komt... Dus niet wegdoen!
in het kader van het positieve heb ik maar even een reep pure chocola gekocht om het te proberen vanmiddag
