Leeg receptenboek
Leeg receptenboek
Hallo, ik zoek een mooi dik boek die helemaal blanko is waarin ik mijn eigen en andere recepten in kan opschrijven. Ik zoek dan specifiek een boek met een harde kaft, en iets in de trend van "recepten" op de voorkant met mooie letters. Ik ben al een poosje opzoek hiernaar en tot dus ver niks gevonden. Vandaar hier de vraag, waar kan ik dit halen?
Re: Leeg receptenboek
Dummie boeken zijn 100% leeg en voldoen aan jou omschrijving
verder had ik vroeger zo'n schrift met harde kaft en a/z tab bladen (te verkrijgen bij de kantoor boekhandel)
verder had ik vroeger zo'n schrift met harde kaft en a/z tab bladen (te verkrijgen bij de kantoor boekhandel)
- limo factory
- Contacteer:
Bij de witte boekenmarkt hebben ze wel boeken met blanco bladen en harde kaft, in verschillende maten en kleuren.
Groeten Erik
Groeten Erik
-
Amazingtruffle
- Contacteer:
mijn bakje met tabbladen van a-z is me heilig, werkt zo makkelijk.
Geen vieze plakkende blaadjes etc...
Ook verkrijgbaar bij boekhandel, soort adressenbestand-bakje
Geen vieze plakkende blaadjes etc...
Ook verkrijgbaar bij boekhandel, soort adressenbestand-bakje
“At the end of the day, it’s just food, isn’t it? Just food”.(MPW)
had ik vroeger ook, maar..soms zijn bepaalde letters eerder vol, dan de andere.......
recepten met x...had ik niet veel..
recepten met x...had ik niet veel..
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
- limo factory
- Contacteer:
Ben ook begonnen met zo'n bakje, werkt super, maar als het op den duur 4 bakjes worden dan werkt is er geen beginnen meer aan.
Zo'n leeg boekje gebruik ik vaak voor dingen die me binnen schieten. Voor mijn recepten heb een computer in de keuken met het programma carte werkt toppie.
Groeten Erik
Zo'n leeg boekje gebruik ik vaak voor dingen die me binnen schieten. Voor mijn recepten heb een computer in de keuken met het programma carte werkt toppie.
Groeten Erik
mocht je een map willen met kaftt en die letters, ff op internet zoeken kan je zelf 1 laten maken op keus met alles wat je wil. zal binne kort nog een reactie plaatsen met wat sites