Hallo,
Ik ben 37 jaar woon in dwingeloo (vlakbij hoogeveen en Assen)en bezig met de opleiding tot kok bij smink culinair te nieuw leusen.
Heb nu bijna basiskok afgerond (al wel een certificaat hiervoor).
Begin oktober begint voor mij de opleiding zelfst. werkend kok bij Smink culinair volwassen onderwijs.
Ik zoek een plek waar ik een leermeester kan hebben die mij kan helpen met de opleiding.
Liefst een bedrijf dat met verse produkten werkt en niet te veel kant en klaar produkten gebruikt.
Ik ben nu 4jr werkzaam in de keuken en ben in jan begonnen tot basiskok.
Vraag niet een hoog salaris maar wel een plek waar ik veel kan leren.
gr richard
stage,werkplek gezocht drenthe
Re: stage,werkplek gezocht drenthe
Toevallig al eens geprobeerd bij de Börken en lhee, of de wesseling en de brink in dwingeloo zelf? Zijn bedrijven die op wat hoger niveau werken. Evt biese in borger (zelfde eigenaar als wesseling en de brink)
Ik ben juist weggegaan uit dat gat omdat er amper bedrijven op niveau te vinden zijn. Achteraf nooit maar dan ook NOOIT spijt van gehad.
Na zwk opleiding ben ik gewoon naar Utrecht verhuist.
Anyway...om eerlijk te zijn zou ik niet naar Bieze gaan. Thats just me.
ik denk, Lindenhof...en De Jufferen Lunsing, misschien kun je naar Groningen met de auto als je die hebt, Parelvisser... restaurant de Pauw of Villa Sasso...uhm...o ja restaurant Muller is ook wel wat. Zo heb ik je toch een paar goeie bedrijven gegeven.
groetjes tim
Na zwk opleiding ben ik gewoon naar Utrecht verhuist.
Anyway...om eerlijk te zijn zou ik niet naar Bieze gaan. Thats just me.
ik denk, Lindenhof...en De Jufferen Lunsing, misschien kun je naar Groningen met de auto als je die hebt, Parelvisser... restaurant de Pauw of Villa Sasso...uhm...o ja restaurant Muller is ook wel wat. Zo heb ik je toch een paar goeie bedrijven gegeven.
groetjes tim
a state of mind, a passion, an addiction, an abusive drive to reach perfection knowing that it is impossible to obtain in this lifetime...Guillaume St. Cin
-
D. de Haan
ja ik woon ook in het gat, zoals jij dat noemt..
ik werk nu bij de jufferen lunsingh.. zijn hier wel mooie bedrijven, je moet er alleen even wat voor over hebben om er naar toe te reizen, denk aan dick soek (schathoes), onder de linden en alle anderen..
ik zeg niet dat ik hier niet weg ga .. in tegendeel (buitenland)(alles onder de rivieren is al buitenland voor mij)
.
richard... mischien is de herberg (fluitenberg) wat voor je .. dichtbij en een mooi bedrijf.
gr Dennis
ik werk nu bij de jufferen lunsingh.. zijn hier wel mooie bedrijven, je moet er alleen even wat voor over hebben om er naar toe te reizen, denk aan dick soek (schathoes), onder de linden en alle anderen..
ik zeg niet dat ik hier niet weg ga .. in tegendeel (buitenland)(alles onder de rivieren is al buitenland voor mij)
richard... mischien is de herberg (fluitenberg) wat voor je .. dichtbij en een mooi bedrijf.
gr Dennis