prijs staat er niet bij helaas! Leuk showeffect voor de gasten aan tafel...dat stukje show is een ondergeschoven aspect in de horeca, dus leuk om te zien dat jij ermee bezig gaat
ik kreeg net een mailtje van cnudde met info van prijzen, die ik had opgevraagd , die pijp zit er ook bij!
Beste Cees,
Hier de gevraagde prijzen:
de basiskit deshydrateur (met inbegrip van 5 plateau's) à 361.00 €
bijkomende plateau's à 24.83 €/stuk
de kit croquanter (8 chablons + 8 teflonvellen) à 85.93 €
de rookpijp alladin normaal à 39.33 €
de rookpijp alladin pro à 131.12 €
Aarzel niet ons te contacteren, mocht je nog vragen hebben.
je kunt ook bij een goede smartshop langsgaan. Via internet vond ik bijvoorbeeld dit http://www.elephantos.com/product_info. ... cts_id=535 vaak zijn ze goedkoper. Ook bijvoorbeeld een electronische weegschaal voor texturas.
Bij De Lindenhof hebben we ze ook die van ons komt uit IJsland geloof ik.
Die hasjpijp kun je bijna bij elke shop kopen die van ons komt bij de tevreden rookster in Groningen weg.
Wat hebben ze je misdaan Cees? Ik doe al meer dan 10 jaar zaken met Cnudde en nooit geen centje pijn. Het communiceren gaat wel eens lastig (Hollanders en Vlamingen, wij begrijpen elkaar soms niet) maar verder altijd goede service en goede producten en leverantie altijd op de afgesproken tijd. Jammer dat jij andere ervaringen hebt, ik heb de firma Cnudde hoog staan.
Ik heb mijn bericht verwijderd.... Dit omdat ik het eigenlijk toch niet juist vind om het hier voor publiek neer te zetten...het laatste wat ik wil , is om een leverancier in slecht daglicht te zetten door een probleem tussen ons en hun! Tuurlijk jullie mogen mijn verhaal horen via een persoonlijk bericht. Maar ik ga het niet hier neer plaatsen...dat gaat me toch eigenlijk te ver !
Cnudde is een prachtig bedrijf en helaas hebben wij een mindere ervaring! En ik wil niet dat er door ons probleem een slechte recentie ontstaat, net als wij soms ook een slecht moment hebben en daar zouden worden op afgerekend zoals zoveel gebeurd op diverse culinaire sites!
ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben.....Ik weet wel zeker