ster krijg je als je niveau hoog ligt een eetcafe heeft een lager niveau maar op alle niveaus moet goed en lekker gekookt worden. Is ook een prijstecnies verhaaltje een sterrezaak werkt met langoustine een eetcafe met gamba's.
ralph geerts schreef:ster krijg je als je niveau hoog ligt een eetcafe heeft een lager niveau maar op alle niveaus moet goed en lekker gekookt worden. Is ook een prijstecnies verhaaltje een sterrezaak werkt met langoustine een eetcafe met gamba's.
Die vergelijking van langoustine in sterrenzaak en gamba in eetcafe , is niet juist vind ik. Ook in sterrenzaken kun je gamba's op je bord krijgen, als ook makreel of andere goedkopere producten....dat zegt helemaal niks over een ster!
Mee eens Cees.
Het ligt er volgens mij niet aan wat voor producten je gebruikt, maar hoe je ze gebruikt.
Van de week nog een gamba op in een sterrenzaak...... zelfs de gastheer degradeerde hem nog tot een Noorse garnaal.......
limo factory schreef:Mee eens Cees.
Het ligt er volgens mij niet aan wat voor producten je gebruikt, maar hoe je ze gebruikt.
Van de week nog een gamba op in een sterrenzaak...... zelfs de gastheer degradeerde hem nog tot een Noorse garnaal.......
sorry had even over verse lango en dv gambas moeten praten.. verse garnalen is niks mis mee en sardine of makreel kan ook erg top zijn
limo factory schreef:Mee eens Cees.
wat een leugenaar...kwam uit een andere zee....
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth www.koksforum.nl
Er zijn ook zaken die een ster hebben omdat ze gewoon ambachtelijk koken. Ze hoeven daarom niet origineel of modern uit de hoek te komen. En ook hier serveren ze scampi, als gamba.