Ik ben wat minder enthousiast over de website. Hij is wat gekunsteld met die traag verschijnende vensters (die je ook weer moet sluiten). Verder vind ik ook de losse ('vanaf....') prijsindicatie vervelend. Ik wil gewoon de prijzen weten. Een website is er zeker om een bepaald imago uit te stralen maar moet ook praktisch en informatief zijn. De site van De Gieser Wildeman is daarentegen voorbeeldig .
Ik snap dat het prijzig is, maar je wilt natuurlijk menu's kunnen vergelijken ('is die ene gang wel €30 meer waard'). Ik vind flash wel mooi (keurig werk van Studio Hoofddorp trouwens), maar mijn voorkeur gaat uit naar simpele sites. Ik ben gewoon een ongeduldige surfer. Ennuh, over smaak moeten we vooral twisten anders zouden we niets hebben om over te praten .
Dat is waar, over smaak valt niet te twisten. Dankje voor het compliment.
Nu moet ik wel zeggen dat HTML beter gevonden wordt door Google dan Flash sites maar als de klant het zo wil dan doen wij dat ook zo.
Studiohoofddorp
Studiohoofddorp, creatief met webdesign (locatie Hoofddorp)
Ik vind de website prachtig vormgegeven. Wat ik wel vervelend vind is dat elk item wat je opent, ook weer gesloten moet worden, dat vertraagt het surfen meer dan nodig is, wat ik persoonlijk makkelijker zou vinden is dat de menu-opties links blijven staan na het openen van een item. Maar goed, ook weer een mening
Verder echt erg mooi!