Receptuurtje??
Receptuurtje??
hoi hoi
Collega''s heeft er iemand een leuk receptuurtje liggen voor het maken van een kroketje van makreel
Wil een kroketje gaan maken en de buitenkant paneren in de papadums dit is een soort kroepoek,maar nu ben ik op zoek naar een receptuurtje voor het maken van de salpicon kan iemand hierbij helpen??
Collega''s heeft er iemand een leuk receptuurtje liggen voor het maken van een kroketje van makreel
Wil een kroketje gaan maken en de buitenkant paneren in de papadums dit is een soort kroepoek,maar nu ben ik op zoek naar een receptuurtje voor het maken van de salpicon kan iemand hierbij helpen??
ja..maar..zou je niet eerst ff die blokjes markeel garen?
die zullen denk ik wel krimpen als ze gebakken worden..of niet?
die zullen denk ik wel krimpen als ze gebakken worden..of niet?
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
ja..lijkt me ook verstandig..
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
neeh drie jaar lang gedaan dit jaar ff niet meer heb t wel gehad met de wedstrijden.maar ik zou de makreel niet garen t krimpt wel maar wordt meteen omsloten door de salpicon hiermee bereik je t effect dat de makreel niet helemaal gaar is als t balletje krokant is.wil je t toch perse met gegaarde makreel doen want tis wel een balletje dat je vers moet maken en gebruiken anders vind ik t een beetje tricky met rauwe vis zou ik t met gerookte makreel doen.ieder zn eigen idee erover toch!
ja..precies..
in elk geval zou je het kunnen proberen..
je hebt nog ff voordat de wedstrijd is.
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
ja precies maar kom op Collega's verzin is wat leuksLeo schreef:ja..precies..
Hoofdgerechtje moet met gebraden hazenrug zijn hierbij moet ik 3 wintergroenten garnituren maken
wil gaan werken met pastinaak vijgjes raapsteeltjes aardpeer
ja..alle vergeten groenten gaan gebruiken zeker?
voor je het weet zijn niet meer vergeten...

voor je het weet zijn niet meer vergeten...

www.koksforum.nl
www.koksforum.nl