hallo allemaal,
Mijn naam is Six-killer. Deze naam heb ik gekregen niet door het feit dat ik veel naar Renegade keek. Maar omdat ik in de Amerikaanse militaire dienst zat. Geheten de Navy. Hier vloog ik F-18 en F-22. De naam Six Killer welke ook op mijn "eigen" craft stond kreeg ik door dat ik bij het aanvliegen op vliegdekschepen te hard aanvloog. Waardoor ik de derde of de vierde lus slechts te pakken kreeg. Door de snelheid overboard sloog. waardoor het neuswiel afbrak. Dit is dus zes keer gebeurd. Vandaar.
Wie ben ik verder. 39 jaar ex gevechtspiloot, a.s. vader (15 juli 2007)
ex collega van Terry Mitchel. (Deze gaat zich nu helemaal suf denken, wie dat kan zijn)
Verder prettig gestoord maar dat moet ook wel als met een kolere gang in een straaljager wil vliegen.
Vragen stel ze gerust. Ik hoor ze graag en als ik ze kan beantwoorden dan krijg je altijd antwoord.
I am Six-killer
-
Six-Killer
I am Six-killer
"Don't critize what you don't understand, you've never walked in the man's shoes"
Koken is OORLOG
welcome
welcome
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
-
Six-Killer
Je kan een mens ook nooit meer eens verrassen.Terry schreef:Hi Marc, welkom man ik wist wel dat je het washopelijk gaat alles goed zal je straks even wat leuke foto's sturen van noah.
spreek je snel man
Alles goed met ons, en daar.
Thanks voor de mooie foto's van Noah
"Don't critize what you don't understand, you've never walked in the man's shoes"
-
Six-Killer