Ik heb die dikke snijplank van Ikea al zeker 10 jaar in de keuken, is makkelijk schoon te maken en is aan twee zijden te gebruiken.
Vis aan de kant zonder gleuf en vlees aan de gleufkant.
De planken die Ikea nu verkoopt zijn een stuk dunner.
Er is 1 resultaat gevonden
- 12 jun 2014, 06:06
- Forum: Berichten uit de Culinaire Wereld
- Onderwerp: Ultieme snijplank
- Reacties: 10
- Weergaves: 23165
