Jongens, laten we het over verschillende hobby ' s hebben, waar houden jullie het meest van?

Heb je vragen die betrekking hebben tot je huiswerk van school of opleiding? Stel ze hier. Volg de instructies voor een uniforme eenheid op het forum.
Plaats reactie
Xavierr

Jongens, laten we het over verschillende hobby ' s hebben, waar houden jullie het meest van?

Bericht door Xavierr »

Jongens, laten we het over verschillende hobby ' s hebben, waar houden jullie het meest van? Wat doe je liever? Ik wil iets nieuws proberen.
Dream3

Re: Jongens, laten we het over verschillende hobby ' s hebben, waar houden jullie het meest van?

Bericht door Dream3 »

Mijn hobby de laatste tijd is computerspelletjes-het is een geweldige manier om weg te komen van problemen en te ontspannen, Ik hou ervan om het te doen.
selenaq

Re: Jongens, laten we het over verschillende hobby ' s hebben, waar houden jullie het meest van?

Bericht door selenaq »

Ja, Ik vind het ook leuk om online te spelen, maar ik geef de voorkeur slots, het is erg spannend door de manier, en als je vragen hebt, kunt u een kijkje nemen op jamminjars.nl en met de hulp van deze, vind coole slots voor jezelf ook, dus ik hoop dat je hiervan zult profiteren. veel geluk en grote overwinningen..
Plaats reactie