Eten & Drinken 2010
Geplaatst: 03 mar 2009, 08:56
Voor de nieuwste culinaire trends kunnen lekkerbekken van 12 t/m 15 november 2009 in Den Haag terecht.
Hoewel de naam Eten & Drinken 2010 anders doet vermoeden, vindt het evenement nog dit jaar plaats. ‘Het evenement is zes weken vóór 2010,’ verklaart creative director Arthur Kloos van Eten & Drinken Evenementen de naam. ‘Eten & Drinken 2010 geeft aan dat we vooral vooruitkijken naar de trends op eet- en drinkgebied, al zal er voor het “ouderwets lekkere” ook veel aandacht zijn.’
Proeven, shoppen en masterclasses
Deze culinaire happening onderscheidt zich volgens Kloos van de andere culinaire evenementen die ons land inmiddels rijk is. Eten & Drinken 2010 kan zich qua opzet en allure meten met bijvoorbeeld de BBC Good Food Show in Birmingham en de Salone del Gusto in Turijn, aldus Kloos. Zo kan men tijdens het vierdaagse evenement in Den Haag bij verschillende restaurants en top-chefs gerechten proeven. Ook kan men shoppen bij wijnimporteurs en vele andere exposanten met bijzondere producten. Bovendien zijn er workshops en masterclasses.
RTL mediapartner
Als mediapartner heeft Kloos gekozen voor RTL. ‘Het is een zeer actieve zender op het gebied van culinaire- en/of kook programma’s. Het partnership betekent dat ons evenement snel grote naamsbekendheid krijgt en hopelijk ook veel bezoekers zal aantrekken.’
Hoewel de naam Eten & Drinken 2010 anders doet vermoeden, vindt het evenement nog dit jaar plaats. ‘Het evenement is zes weken vóór 2010,’ verklaart creative director Arthur Kloos van Eten & Drinken Evenementen de naam. ‘Eten & Drinken 2010 geeft aan dat we vooral vooruitkijken naar de trends op eet- en drinkgebied, al zal er voor het “ouderwets lekkere” ook veel aandacht zijn.’
Proeven, shoppen en masterclasses
Deze culinaire happening onderscheidt zich volgens Kloos van de andere culinaire evenementen die ons land inmiddels rijk is. Eten & Drinken 2010 kan zich qua opzet en allure meten met bijvoorbeeld de BBC Good Food Show in Birmingham en de Salone del Gusto in Turijn, aldus Kloos. Zo kan men tijdens het vierdaagse evenement in Den Haag bij verschillende restaurants en top-chefs gerechten proeven. Ook kan men shoppen bij wijnimporteurs en vele andere exposanten met bijzondere producten. Bovendien zijn er workshops en masterclasses.
RTL mediapartner
Als mediapartner heeft Kloos gekozen voor RTL. ‘Het is een zeer actieve zender op het gebied van culinaire- en/of kook programma’s. Het partnership betekent dat ons evenement snel grote naamsbekendheid krijgt en hopelijk ook veel bezoekers zal aantrekken.’