Restaurant lokt gasten met 'niet lekker, geld terug'

Hier vindt je het laatste nieuws en gekke dingen die nu in de Horeca gebeuren.
Plaats reactie
Joost K

Restaurant lokt gasten met 'niet lekker, geld terug'

Bericht door Joost K » 01 nov 2006, 16:19

Het Mexicaanse restaurant Tacos in Groningen start met een bijzondere actie. Onder het motto 'niet lekker, geld terug' geeft het restaurant het geld terug aan gasten, wanneer ze de taco’s bij Taco niet lekker vinden.
Eigenaar Rogier Lankhorst is vol zelfvertrouwen over de actie: 'Onze zelfgemaakte taco's, met diverse soorten vullingen naar origineel Mexicaans recept, vindt iedereen lekker.'

Lage drempel
Lankhorst hoopt dat mensen sneller zijn zaak binnen zullen stappen en de angst voor het 'onbekende' van zich af gooien. Lankhorst stelt dat veel mensen het toch een beetje eng vinden om iets nieuws te proberen. 'Met deze opvallende actie, zal hier zeker verandering in komen', aldus de eigenaar.

Geld terug
Gasten krijgen hun geld terug wanneer ze minimaal tweederde van de taco weer terugsturen naar de keuken. De actie geldt per persoon en alleen op het eten.
Winners Never Quit, Quitters Never Win!

Chef jurre

Bericht door Chef jurre » 19 nov 2006, 17:40

dus ze kunnen ook gewoon lekker dat eten op eten en zeggen dat ze het niet lekker vinden en dan krijgen ze hun geld terug?

Daar moet ik heen! :oops: :oops: :P :D

dafoolio

Bericht door dafoolio » 19 nov 2006, 20:27

Ga er maar van uit dat er wat "kleine lettertjes" zijn om aanspraak te maken op het niet hoeven betalen van de rekening. Meestal mag je dan bijvoorbeeld niet meer als 1/4 van je bord hebben leeggegeten (niet moeilijk, want je vond het toch niet lekker?), of het binnen tien minuten na het serveren aan de ober doorgeven oid.

Joost K

Re: Restaurant lokt gasten met 'niet lekker, geld terug'

Bericht door Joost K » 20 nov 2006, 02:18

Joost K schreef: Geld terug
Gasten krijgen hun geld terug wanneer ze minimaal tweederde van de taco weer terugsturen naar de keuken. De actie geldt per persoon en alleen op het eten.
maar blijft een rare actie
Winners Never Quit, Quitters Never Win!

Jantine

Bericht door Jantine » 20 nov 2006, 15:28

Als je met zon actie mensen lokt. lijkt mij onlogisch

Pieter

Bericht door Pieter » 20 nov 2006, 15:34

We hebben bij ons ook wel eens mensen gehad die nog nooit xx hadden gegeten, en wilde dat eens proberen. Bleek dat ze het echt niet lekker vonden, en meteen al na 1 hap verteld, dan krijgen ze gewoon wat nieuws.

kookspook
Contacteer:

Bericht door kookspook » 20 nov 2006, 16:03

Ik denk dat je met zo'n actie weer een hoop eetpiraten op je dak krijgt.
Als je overtuigt bent van de kwaliteit van je produkt, lijkt mij een actie zoals deze overbodig.
De kelner is nooit zo snel, of mijn koksmes achterhaald hem wel.

Plaats reactie