Heftige verschuivingen in de vaderlandse Top-100

Hier vindt je het laatste nieuws en gekke dingen die nu in de Horeca gebeuren.
Plaats reactie
ralph geerts

Heftige verschuivingen in de vaderlandse Top-100

Bericht door ralph geerts » 20 okt 2006, 18:11

Het is alweer bijna zover: 14 november aanstaande ligt Lekker 2007 in de winkel. Afgelopen jaar hebben onze 71 rapporteurs weer talloze restaurants kritisch en onafhankelijk beoordeeld. Het resultaat? Dát blijft nog vier weken geheim. Wel kunnen we alvast meedelen dat er behoorlijk wat verandert in de vaderlandse Top-100. Zo zijn er nieuwe binnenkomers en behoorlijk wat stijgers en dalers. Heftige verschuivingen dus. Bovendien staan er twee nieuwe namen in de Top-10. Naast de talloze kritische recensies leest u dit jaar waar de lijsttrekkers van de politieke partijen eten. Ook is er een uitvoerig debat tussen topkoks Jonnie Boer en Cees Helder en stelde onze redactie de Ergenissen Top-100 samen. Tot slot geven de tien beste koks van Nederland een aantal recepten die ook thuis te maken zijn. Binnenkort vertellen wij u meer. Houd onze berichtgeving dus goed in de gaten.

bron: lekker.nl

wie zijn er zolgens jou top 10 waardig ?

styliekokie

Bericht door styliekokie » 21 okt 2006, 09:36

dit is volgens mij de top 10 waardig dit is mijn mening

1de liberije
2oud sluis
3beluga
4de leest
5de bokendoorns
6seinpost
7cordial
8 de vrienden van jacob
9 la rive
10de lindehof

dit denk ik maarjah blijft voorspelling wie denken jullie dat er een ster krijgt

ik denk de keuken van waarde wassenaar
ik denk dorset mansion
ik denk 3 de ster voor buluga.
1 dag niet gekookt is een dag niet geleefd

ralph geerts

Bericht door ralph geerts » 22 okt 2006, 02:36

1 oud sluis
2 de leest
3 de liberije
4 seinpost
5 beluga
6 inter scaldes
7 ron blauw
8 bokkendoorns
9 lindehof
10 cordial

sjaak

Bericht door sjaak » 22 okt 2006, 12:41

Heb dit jaar nog nergens gegeten dat in de top 10 van lekker zou kunnen. Maar vraag me af of bovenstaande lijstje's gemaakt zijn uit eigen ervaring ?
Of dat het wilde gokken zijn.

Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo » 22 okt 2006, 12:44

Ik denk dat het "wilde" gokken zijn. Natuurlijk bepaalde namen zijn bijna standaaard in de top 10.
Hoezo staan parkheuvel en de zwetheul er niet in?
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl

ralph geerts

Bericht door ralph geerts » 22 okt 2006, 13:40

Leo schreef:Ik denk dat het "wilde" gokken zijn. Natuurlijk bepaalde namen zijn bijna standaaard in de top 10.
Hoezo staan parkheuvel en de zwetheul er niet in?
lekker kennende..

styliekokie

Bericht door styliekokie » 22 okt 2006, 14:56

jah het is ook een gok waarom parkheuvel er neit bijstaat omdat die denk aardig gaan zakken en zich opnieuw moeten bewijzen en de zwetheul zijn ook veel koks wegegaan na parkheuvel waardoor je altijd effe stukje wenning krijgt vna nieuwe personeel daarom staan die denk neit in de top 100 wij staan op nummer 82 ben benieuwd of we gaan stigjen je wet toch nooit groet frank
1 dag niet gekookt is een dag niet geleefd

Plaats reactie