Ik zoek

Heb je iets gezien, te vertellen of vragen? Dat kan en mag hier.
Plaats reactie
ruudreuring

Ik zoek

Bericht door ruudreuring » 25 mei 2016, 09:54

Wij zijn in onze zaak op zoek naar een nieuwe ijsblokjesmachine. Nu kwam ik net op deze webshop dit ijsblokjesmachine tegen:
horecarama.nl/catercool-ijsblokjesmachine-cc-25kg.html

Toch vraag ik me af of er nog iemand anders tips heeft voor een goede ijsblokjesmachine? Of heeft iemand toevallig ervaring met dit ijsblokjesmachine?

s.ketting
Contacteer:

Re: Ik zoek

Bericht door s.ketting » 01 jun 2016, 09:37

Beste Ruudreuring,

De catercool ijsblokjes machine is een goed apparaat. Kijk ook eens op de HorecaVoordeelshop, wij hebben een groot aanbod ijsblokjes machines en kunnen je alle adviezen geven die je maar wenst. Waar je goed op moet letten bij het kopen van een ijsblokjesmachine is hoeveel kg ijsblokjes die kan maken en of dit voldoet aan de behoeft. Wij raden aan om een capaciteit te nemen die iets meer is dan dat je nodig hebt, dan grijp je tenminste nooit mis. Verder is het zeer belangrijk dat je het apparaat goed onderhoudt en ontkalkt. De meeste ijsblokjes machines gaan namelijk kapot als ze niet goed worden onderhouden.
Bij ons krijg je altijd 2 jaar garantie en de laagste prijzen. Mocht je verder vragen hebben dan hoor ik het graag. Zie hier een beter merk tegen een lagere prijs:
horecavoordeelshop.nl/ijsblokjes-machine-26kg-24-uur-inhoud-6-kg

Met vriendelijke groet,

Sjon Ketting
HorecaVoordeelshop

Plaats reactie