salaris leerling kok (bbl)

Heb je iets gezien, te vertellen of vragen? Dat kan en mag hier.
Plaats reactie
Soesje66

salaris leerling kok (bbl)

Bericht door Soesje66 » 13 jun 2012, 19:57

alles ziet er goed uit kwa ontwikkelingen en ik ga mogelijk september opleiding kok niveau 2 starten (ben 46 maar so what!!)
wat is redelijk om in mijn achterhoofd te houden bij gesprekken over een salaris voor een leerling kok aangezien dit nieuw voor me is.
ik bedoel ik hoef niet veel, maar hoop wel boven de minima norm uit te komen met wat ik netto overhoud zodat het in ieder geval een vooruitgang is.
wat zijn jullie ervaringen.
het is een restaurant dat aangesloten is bij de Alliance Gastronomique en best bekend is.

RickMG

Re: salaris leerling kok (bbl)

Bericht door RickMG » 15 jun 2012, 11:15

Check een online CAO 2012. Daar kan je precies zien volgens welke functiegroep plus perodiek(afhankelijk van niv opleiding, 2 in jou geval) je zult vallen. Verwacht er niet veel van. Welk bedrijf ga je aan de slag?

Soesje66

Re: salaris leerling kok (bbl)

Bericht door Soesje66 » 15 jun 2012, 18:37

ja die had ik gevonden maar werd er niet zoveel wijs uit.....is voor mij allemaal nog nieuw!
dus hoe werkt dat precies?
het laagste wat ik zie is wat ik ongeveer bruto per maand hoop te krijgen, is voor mij nog altijd meer dan huidige 1100 bruto per maand.
zou ik allang blij mee zijn.
of in welk opzicht moet ik niet teveel verwachten bedoel je?

momenteel nog niets zeker maar wordt hopelijk http://www.hamert.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie