Kostprijsberekening
Kostprijsberekening
Voor mijn kostprijsberekeningen maak ik gebruik van de calculator bedrijfschap horeca en catering en vind dat ik hier erg veel bij moet invullen.
Ik gebruikte deze veel bij mijn vorige werkgever.
Ik ben onlangs van werkgever veranderd en werk nu in een eetcafé waarbij we de gerechten tegen een scherpe prijs willen aanbieden aan onze gasten.
Ik heb ooit een andere calculator gebruikt in excel waar na het invoeren van alle inkoopprijzen en hoeveelheden meteen een minimum verkoop prijs naar voren kwam. Deze kan ik echter nergens terugvinden.
Heeft iemand daar een excel bestand van voor mij?
Ik gebruikte deze veel bij mijn vorige werkgever.
Ik ben onlangs van werkgever veranderd en werk nu in een eetcafé waarbij we de gerechten tegen een scherpe prijs willen aanbieden aan onze gasten.
Ik heb ooit een andere calculator gebruikt in excel waar na het invoeren van alle inkoopprijzen en hoeveelheden meteen een minimum verkoop prijs naar voren kwam. Deze kan ik echter nergens terugvinden.
Heeft iemand daar een excel bestand van voor mij?
-
- Contacteer:
Re: Kostprijsberekening
geef je e-mail adres ff, stuur ik je wel iets..
“At the end of the day, it’s just food, isn’t it? Just food”.(MPW)
-
- Locatie: duffel belgie- la chapelle d'abondance haute savoie
Re: Kostprijsberekening
zou iemand mij dat ook kunne mailen? met grote dank want ik ben mijn exel kwijt.
meurisraf@hotmail.com
meurisraf@hotmail.com
Ben ook erg benieuwd na het bestandje. (joostopdenoordt@hotmail.com)
Ben nu zelf en beetje bezig met kostprijs berekening.
Hoe doen jullie het, er wordt vaak gesproken over een factor 3. Maar als je alles keer 3 doet wordt een biefstuk wel erg duur in een eetcafe. Over verse vis niet gesproken. je kan natuulijk met het gewicht gaan spelen. Houden jullie ook in de gaten wat er weg gegooid wordt, of gaan jullie al uit van een vuil prodcut?
Iemand nog tips voor een beginner ?
Gr,
Joost
Ben nu zelf en beetje bezig met kostprijs berekening.
Hoe doen jullie het, er wordt vaak gesproken over een factor 3. Maar als je alles keer 3 doet wordt een biefstuk wel erg duur in een eetcafe. Over verse vis niet gesproken. je kan natuulijk met het gewicht gaan spelen. Houden jullie ook in de gaten wat er weg gegooid wordt, of gaan jullie al uit van een vuil prodcut?
Iemand nog tips voor een beginner ?
Gr,
Joost