reserveren

Heb je iets gezien, te vertellen of vragen? Dat kan en mag hier.
Plaats reactie
dalanaustet
Contacteer:

reserveren

Bericht door dalanaustet » 29 mar 2011, 14:17

Nog even en dan begint het drukke zomerseizoen. De vorige jaren had men hier de gewoonte dat men moest reserveren en men had 2 zittingen. Nadeel was (van horen en zeggen) dat er vaak geen show-up was o.m. ivm veranderende weersomstandigheden en men geen drop in had omdat men zei dat het vol was of dat men moest reserveren.

Wie heeft ervaring met gecombineerd systeem aangezien ik dat overweeg.
De begane grond wil ik reserveren voor reserveringen en 2 zittingen alsmede een gedeelte van de 1e etage. Het andere gedeelte van de 2e etage zou ik willen gebruiken voor drop in omdat ik toch graag ook zou willen dat men weet dat men welkom is als men gewoon zin heeft om lekker en gezellig uit eten te gaan.

Danielle

Leo
Forum Chef
Contacteer:

Re: reserveren

Bericht door Leo » 29 mar 2011, 16:58

blijft lastig.
Maar, misschien via een soort van seatme.com ?
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl

dalanaustet
Contacteer:

Re: reserveren

Bericht door dalanaustet » 29 mar 2011, 19:19

Leo de link werkt nog niet, maar denk dat dit om een on-line booking systeem gaat.

Echter dit zal voor ons niet de oplossing zijn, we leven hier in een nog soort van pre-internet tijdperk aangezien de helft van de mobils vaak geen dekking heeft in dit gebied en de vissershuisjes die we verhuren af en toe internet hebben (afhankelijk van het weer - echt waar - en hoeveel mensen er gebruik van maken). Volgend jaar krijgen we heel heel misschien fiber kabel en dat vereenvoudigd het leven weer - wellicht.

Plaats reactie